Anbefalte innlegg

Starter og stopper med en gang, Hall giver???? Er en 2,3 E Q

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Starter og stopper med en gang, Hall giver???? Er en 2,3 E Q

Innbilder meg at hvis det er hallgiver så vil den ikke starte i det hele tatt?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være at motoren starter fordi kun kaldstartsdysa slår inn, og så snart denne stopper (det tar ikke lange tiden) så får ikke motoren noe mer bensin. Typisk problem da er vakuumlekasje mellom innsug og luftmåleplate (belgen) slik at motoren ikke får bensin via det mekaniske luftmålesystemet.

Hallgiveren er typisk gåen helt når den gir seg, og det skjer plutselig. Men man vet jo aldri :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har den startsperre som slår inn kanskje?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tvilsomt om det er noe startsperre på den, tror ikke det er det på min i alle fall. Høres mest ut som om den ikke får bensin slik kay beskriver siden den stopper med en gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk etter lekkasje mellom kjet og innsug. min 10vt ville ikke starte i det hele tatt når det var lekkasje der. kom 1 sek og stoppa igjen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant Feilen etter mye feilsøking. Defekt bensinpumpe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.