#1 Skrevet November 25, 2007 Noen her som har bilder av passat 96 med ekstra fjernlys montert på bilen? Forslag til plassering? Ser kanskje ikke så fint ut, men savner noen gode fjernlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 sett inn xenon pærer i fjærnlyset, fettern min har noen ekstralys forran, ser ikke bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 må en ikke ha xenon lagt inn først? Blir litt vanskelig å få plassert noen store fjernlys, men kanskje disse her passer greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2007 Man får kjøpt ei plate som passer bak bilens registreringsskilt. Denne plata har braketter til lysa. Hull man evt lager for å feste denne plata blir uansett skjult av regskiltet. Med hurtigkoblinger til lampene kan de jo enkelt fjernes på sommertid. Mener det er Hella som selger slike plater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2007 Kjøp ett kitt, trenger ikke ha xenon fra før av, jeg har montert det på min bil. Se prosjekttråden min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2007 Hella leverer braketter til denne Passaten, som monteres bak grillen. Broren min monterte sånne på sin Passat, og satte på Hella Comet 300. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2007 Hella leverer braketter til denne Passaten, som monteres bak grillen. Broren min monterte sånne på sin Passat, og satte på Hella Comet 300. Lyste de opp bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2007 PIAA lamper lyser veldig bra, litt dyrere enn hella sine men lyser mye bedre. http://www.piaa.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2007 Lyste de opp bra? Det er ikke de mest lyssterke lampene, men selvfølgelig mye bedre enn bare std. fjernlys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...