Montere på ekstra lys (passat)

Anbefalte innlegg

Noen her som har bilder av passat 96 med ekstra fjernlys montert på bilen?

Forslag til plassering?

Ser kanskje ikke så fint ut, men savner noen gode fjernlys. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

sett inn xenon pærer i fjærnlyset, fettern min har noen ekstralys forran, ser ikke bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

må en ikke ha xenon lagt inn først?

42-356_l.jpg

Blir litt vanskelig å få plassert noen store fjernlys, men kanskje disse her passer greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får kjøpt ei plate som passer bak bilens registreringsskilt. Denne plata har braketter til lysa. Hull man evt lager for å feste denne plata blir uansett skjult av regskiltet.

Med hurtigkoblinger til lampene kan de jo enkelt fjernes på sommertid. Mener det er Hella som selger slike plater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp ett kitt, trenger ikke ha xenon fra før av, jeg har montert det på min bil. Se prosjekttråden min.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella leverer braketter til denne Passaten, som monteres bak grillen. Broren min monterte sånne på sin Passat, og satte på Hella Comet 300.

paslys-vi.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hella leverer braketter til denne Passaten, som monteres bak grillen. Broren min monterte sånne på sin Passat, og satte på Hella Comet 300.

paslys-vi.jpg

Lyste de opp bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lyste de opp bra?

Det er ikke de mest lyssterke lampene, men selvfølgelig mye bedre enn bare std. fjernlys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.