#1 Skrevet November 25, 2007 Hei¨ Vi lag opp anlegg i bilen i dag. trakk strøm kable på fører sida.... jaja alt funka, men el viduene foran funka ikke etter på. så lurer jeg på er det noen som har el.tegningen på dette? eller noe refaring med dette. det var heller ikke lys i knappene for viduene.... hmmm noen som noe tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 Hei¨ Vi lag opp anlegg i bilen i dag. trakk strøm kable på fører sida.... jaja alt funka, men el viduene foran funka ikke etter på. så lurer jeg på er det noen som har el.tegningen på dette? eller noe refaring med dette. det var heller ikke lys i knappene for viduene.... hmmm noen som noe tips Sjekk om pluggene til knappene har løsnet bak der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 men vi har ikke hatt oppe dørene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2007 men vi har ikke hatt oppe dørene... Leste litt fort jeg da.. Vet ikke om det er noe plugger el.l som har løsnet andre steder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2007 Fått røska ut kontakta nede i a-stolpen ( døråpningen ) kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2007 kanskje det ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...