Anbefalte innlegg

Driver å lakkerer div om dagen, har pusset ned, sparklet og div. Når jeg legger på grunning/lakk begynner lakken å koke som faen noen steder.: bh : Har vasket over med tynner, pusset ned igjen og alt som skal gjøres, og plutselig begynner det å koke et annet sted! what to do?? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du overholder herdetiden på lakken før neste strøk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder også en finger på det ja..

 

Hvis det er litt kaldt fuktig, så trenger lakken mye lenger tid på å tørke og for at alle stoffene skal trekke seg ut.

 

Har du sjekket at lakken din er kompatibel med grunningen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvilken lakk/grunning bruker du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legg på et lag med isolator for å hindre reaksjoner.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

isolator? Har hatt ok temperatur, med det menes kanskje 20grader. Hvor lenge er det snakk om ang herdetid? Det er metallic-lakk forresten. Med en gang jeg legger på basen så begynner det å koke mange plasser. Ofte rundt der jeg har pusset helt ned til metallet, eller i sparkelkantene. Er syyykt oppgitt. Grunning koker også. Max meyer tror jeg produktene heter. Har også brukt grunning med samme merke, uten noe hell. Sparkel fra würth. Ble feilpost, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan lage en ny tråd under riktig kategori!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.