#1 Skrevet November 25, 2007 Driver å lakkerer div om dagen, har pusset ned, sparklet og div. Når jeg legger på grunning/lakk begynner lakken å koke som faen noen steder. Har vasket over med tynner, pusset ned igjen og alt som skal gjøres, og plutselig begynner det å koke et annet sted! what to do?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 du overholder herdetiden på lakken før neste strøk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 Holder også en finger på det ja.. Hvis det er litt kaldt fuktig, så trenger lakken mye lenger tid på å tørke og for at alle stoffene skal trekke seg ut. Har du sjekket at lakken din er kompatibel med grunningen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2007 hvilken lakk/grunning bruker du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2007 Legg på et lag med isolator for å hindre reaksjoner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2007 isolator? Har hatt ok temperatur, med det menes kanskje 20grader. Hvor lenge er det snakk om ang herdetid? Det er metallic-lakk forresten. Med en gang jeg legger på basen så begynner det å koke mange plasser. Ofte rundt der jeg har pusset helt ned til metallet, eller i sparkelkantene. Er syyykt oppgitt. Grunning koker også. Max meyer tror jeg produktene heter. Har også brukt grunning med samme merke, uten noe hell. Sparkel fra würth. Ble feilpost, men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2007 Kan lage en ny tråd under riktig kategori! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...