Interesse for gruppe kjøp av PSS9 Coilover Kit med Neuspeed Rear Sway Bar

Anbefalte innlegg

Kom over denne pakken da jeg søkte rundt på nettet her forleden.

http://www.mjmautohaus.com/catalog/product_info.php?cPath=2_6_17_45_180_5094&info=Bilstein_GM5-8065-H1.NS28_PSS9_Coilover_Kit_with_NEUSPEED_Rear_Sway_Bar&products_id=2360

Dette er jo den ultimate kombo til golf IV! ikke så verst pris heller, hvis det blir noe interesse for dette er det jo bare å sende en mail og spørre etter pris og hvor mangen osv.

Noen som har erfaring fra dennne nettbutikken foresten ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kun handlet derfra en gang og det gikk greit, sendte pakken til norge via jetcarrier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Gaute.

Vi er interessert:)

BT og Mari.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan vær aktuelt ditta ja om dem har til 4motion :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dem ville ikke sende deler til meg, så MJM holder jeg meg laangt unna!

Fikk spørsmål på hvorfor i all verden jeg ville handle fra dem, og om det ikke var bedre om jeg benyttet en tuner i Norge!

Forklarte da at pga lav dollarkurs så lønner det seg for meg å handle hos dere... fikk aldri noe svar tilbake! Purret dem to ganger uten svar, så det er slett kundebehandling! Dette var da en bestilling på $4.600.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sånn er mange i US, men bruker man Jetcarrier, så går det fint.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm.. jaja. fristende oppsett i hvertfall syntes det ikke var ille pris på pss9 i hvertfall . . . får sende dem en mail å høre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er slett ikke gale, nei. I forhold til det du snakket om fra tyskland, så er jo dette en meget så billig upgrade;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Gaute.

Har du sjekke opp noe i dette? Vi lurer på å fyre avgårde en bestilling allerede nå, slik at det er mulig å få det på bilen ila vinteren. Myyye som skal rekkes over vettu.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sendt mail, men ikke fått svar.. tror dette går til skogs så hvis noen er interesert er det vel bare å handle hver for seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.