#1 Skrevet November 25, 2007 har akkurat hentet meg en jetta gti som jeg skal ta motoren ut av for å bruke i en caddy pickup. motoren gikk helt fint til den ble satt inn i en garasje for å lade bateriet. nå starter den ikke, det er gnist, men pluggene er helt tørre. er det el eller mekanisk bensinpumpe på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 Hvis dette er en motor med K-sprut har den elektronisk pumpe. En annen ting, Jetta GTI? Ombygd? Sjekk at dette ikke er en GX motor da. De fikk du originalt i Jetta og de så helt like ut som en 112 HK Gti motor, men hadde bare 90 HK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 8v eller 16v?? jetta I eller II jetta II vart levert med 16v motor i usa da som jetta gt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2007 Jetta 2 het GT når den var tilsvarende motorisert som en Golf GTI, og het GTX når den var utstyrt med 16V. Jetta 2 het aldri GTI. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2007 det er en 85mod.så det er vel jetta2--står jetta gt i vognkortet.- er ei gammal kjerring som har hatt den siden den var ny frem til i fjor da en kamerat kjøpte den,,, 1,8 8v med k-sprut . hvor på motoren leser jeg av motortypen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2007 Motorkoden står stemplet inn på en flate som sitter like over tennplugg 2 og 3, like under toppen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2007 over plug 2-3 står ingen ting, men rett over plugg 1 står det 026 103 373h 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2007 er bra futt i motoren... spinner lett ut 2 gir på tør asfalt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2007 over plug 2-3 står ingen ting, men rett over plugg 1 står det 026 103 373h ikke så rart...du må lete UNDER plugg 2 og 3, da det står stemplet inn i blokka det du har funnet er delenummer til toppen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2007 hehe.. der ser du,.. da blir det enda en tur ut i uværet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2007 Under plugg ja, selvfølgelig. Dumme meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2007 hehe.. med super clean dukker det meste opp.. *EV 079 176* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 25, 2007 EV er 112 hk motor i Golf og Jetta, fra desember 1983 til juli 1987. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 25, 2007 blir fin i caddyen min den da:) har ett sett med h-profilråder å stempler fra en 20vt jeg tenkte jeg skullemontere når jeg har den ute.. så blir det vel en liten snurre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...