#1 Skrevet November 25, 2007 Hei! Går å sniffer litt på et R32 ratt.. http://www.tmtuning.com/HOME/catalog/product_detail.php?default_product=1645 Vil airbagen fra mitt ratt passe over? Jeg har dette rattet: http://www.ukcar.com/road_tests/vw/golf-gti/gti-turbo/steering-wheel.jpg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 Skal passe greit dette, kjøpt selv airbag fra Passat 3b og ratt på Ebay. ikke noe problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 okey! fett! hvordan er det å ta av ratt og airbag? smeller det hvis du gjør noe feil? kanskje jeg bare skal ta turen til slependen å få hjelp av deg Martin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 25, 2007 Nå har ikke jeg så peiling men husk å ikke ta på tenning når airbagen er av så slipper du feil melding på airbag tror ikek det er farlig. det gjøres jo hver dag på verksteder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2007 sant nok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2007 Skifta selv til R32 ratt på min Passat 00.mod. Var overraskende enkelt egentlig. Men HUSK: TA AV (+) POL PÅ BATTERIET FØR DU PRØVER!! Etter at du har montert sammen igjen så skal du sette den på plass igjen, og INGEN skal være inne i kupèen i tilfelle noe er feil og airbagen slår ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2007 Stilig! Men fulgte ikke lokket med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2007 Airbag og lokket er vel i samme enhet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 29, 2007 er det? da blir det jo skikkelig fargeforskjell da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 29, 2007 er det? da blir det jo skikkelig fargeforskjell da! Stemmer at lokket og airbag er i samme enhet ja. Litt fargeforskjell blir det. Men det får du bare leve med. Er MYE bedre å kjøre med R32 rattet i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2007 Ja det tror jeg på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...