Tonede A4 baklykter?? Nå har de kommet!! Bilder!!

Anbefalte innlegg

til b5 på tmtuning.com bare så det er sagt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

æææ, der er dem jo :D hmm må få bestilt dem asap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ja da har jeg kjøpt de lyktene som er smoke:) så får vi se hvor bra det blir, og hvor bra kvaliteten er på dem:) Legger ut før/etter bilder når lykter er byttet:)

 

Takk for linken:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte du hos 12volt-design? RED SMOKE?

 

Er det noen som har eller kan få tak i disse her i Norge? Dette har jeg ventet lenge på. Tenkte at jeg skulle bestille fra 12volt, men så ut som det var tomt.:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte du hos 12volt-design? RED SMOKE?

 

Er det noen som har eller kan få tak i disse her i Norge? Dette har jeg ventet lenge på. Tenkte at jeg skulle bestille fra 12volt, men så ut som det var tomt.:(

 

 

Nei, jeg bestilte fra cartrend. Øverste linken..... kun smoke, ikke red/smoke.... Kom på litt over 2500 med frakt....:P så får vi se....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lurer jeg på om jeg skal bestille jeg også.

 

Spørsmplet mitt er da hvilken type jeg skal velge????? Min bil er sort med sort optikk. Kan kikke på den i profilen under her. Jeg synes kanskje de red/black ser finest ut, men hva synes dere?

 

Legger ved bilde av begge to....

 

Red/Black

 

ra11lrb.jpg

 

Smoke

 

ra11ls.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror red/black vil bli finest. Må bryte litt med alt sorte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da lurer jeg på om jeg skal bestille jeg også.

 

Spørsmplet mitt er da hvilken type jeg skal velge????? Min bil er sort med sort optikk. Kan kikke på den i profilen under her. Jeg synes kanskje de red/black ser finest ut, men hva synes dere?

 

Legger ved bilde av begge to....

 

Red/Black

 

ra11lrb.jpg

 

Smoke

 

ra11ls.jpg

 

Tror det kommer an på hva du er ute etter, har også sort optik på min bil og går for smoke lykter for å få helhet.... nå håper jeg lyktene ikke er slik at de ser helt svart ut, men at man ser innmaten i dem slik det ser ut på bilde.

Er dem helt svart så tror jeg ikke det blir pent... Men som Kristoffer sier over her så er det mulig det blir penere med red/smoke. Nå tok jeg sjansen på de sorte lyktene og håper det gir utelling.

 

Går du for red/smoke så må du poste bilder så man får se åssn det ble:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg går for red/smoke tror jeg. Vi for se hvordan dette blir etterhvert:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått lyktene enda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du fått lyktene enda?

 

Nei, de ble visst sendt fra Tyskland 6jan, så de bør være her snart.... Håper hvertfall det, er drittlei av å vente på dem.... Poster bilder så snart jeg har fått dem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaha ja, lyktene ble sendt 4jan og er ikke kommet... Skrev en mail, fikk ikke svar... da skrev en "jeg er forbanna" mail hvor jeg ba om tracking nr osv... sporet pakken og fikk opp en sending som har endt opp hos firmaet jeg kjøpte hos... Skrev en ny mail med bilde av sporings siden, fikk sendt et nytt sett med lykter... men nå funker ikke sporingsnr...: mad :

 

Lyktene er sendt med DPD... er det noen som har no erfaring med dem??? de suger helt tydelig mange meter med *** (ja jeg skal ikke si hva) i å frakte ting. Skulle nesten reist til hovedkontoret til DPD å bedrevet litt voksenopplæring i frakt av pakker... mens man er der er det jo på sin plass med 2 tette og en badehette + en gladpanne sånn for ordens skyld...

 

møkka selskap ass... får jeg de ikke nå så får dem sende meg et nytt par, men denne gangen med posten!!!!!: bh :: bh :: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, da ser det ut til at lyktene er på vei, ble sendt idag og sporing fungerer......

Regner med å ha dem innen en til to uker, så er det montering... er spent på åssn de ser ut på bilen!: rolleyes legger ut bilder så fort jeg har fått dem og montert....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, da ser det ut til at lyktene er på vei, ble sendt idag og sporing fungerer......

Regner med å ha dem innen en til to uker, så er det montering... er spent på åssn de ser ut på bilen!: rolleyes legger ut bilder så fort jeg har fått dem og montert....

 

Håper de blir fete, da må jeg også kjøpe de: rock :: rock :: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de bør være fete, de kostet sitt + at momsen kommer når de når landet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja de bør være fete, de kostet sitt + at momsen kommer når de når landet:)

 

Hva ble prisen på de når alt er medregnet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ble prisen på de når alt er medregnet?

 

Før moms er tatt med så kom de på 307euro inkl frakt, så kommer helt sikkert moms oppå det når de kommer til Norge. Skal legge ut pris på dem inn i Norge når de er gjennom toll: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Før moms er tatt med så kom de på 307euro inkl frakt, så kommer helt sikkert moms oppå det når de kommer til Norge. Skal legge ut pris på dem inn i Norge når de er gjennom toll: smil :

 

Venter i spenning jeg!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du er ikke den eneste, er en stund siden vi begynnte å diskutere tonede lykter i denne tråden. Så det er på tide at de kommer snart. En ting er jo bra, og det er at de som evnt kjøper der jeg kjøpte nå slipper alt pisset jeg måtte gjennom... nå er forhandler i Tyskland klar over hva DPD (fraktselskapet) må ha av opplysninger for å sende til norge, så nå skal det gå smertefritt:)

Tidligere har forhandler bare erfart samme mølle med papirer når de har sendt til Sveits, de var ikke klar over at det var samme greia for å sende til norge.

 

Må bare legge til at forhandler i Tyskland er sinnsykt go på service!: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger de i oslo å venter på å bli sendt ut: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ligger de i oslo å venter på å bli sendt ut: smil :

 

Fett, nesten som å vente på julenissen dette:):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehehe.... ja det er det:)

 

Håper bare til gud at det er lagt inn motstand slik at jeg ikke får feilmelding i FIS siden bremselysene er LED.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis ikke må du bestille motstand, og vente ENDA lenger...:P Gleder meg til å se hvordan det blir med disse lyktene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.