Ettermontere tilleggsvarmer?

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet om det går an å ettermontere en tileggsvarmer i varmeapparatet på en A6 1,9TDI (bruktimportert)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

God dag.

Eg har gjort det på min -03 A6 1.9TDI,men vær veldig forsiktig med å velge montør/firma.

Har de ikkje montert varmer i A6 før så er det berre å droppe de.Ikkje la de bruke bilen din som prøvekanin(som min).

Vedkommende som monterte min brant eit lysreleet,forårsaka spylervæske lekkasje,ødela telefonsystemet,knekte 2 deksler,og lysa på bilen flimrer.Trudde selvfølgelige at vedkommende kunne jobben sin (fant informasjonen hans på sida til http://www.kcl.no).

Greit å prøve å hindre at andre går i samme fella,og leverer bilen til ken som helst som monterer slike varmere.

Mvh Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tilleggsvarmer og Webasto diesel/bensin varmer det samme?:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er tilleggsvarmer og Webasto diesel/bensin varmer det samme?:P

Selve enheten i seg selv er identisk ja,men det er forskjeller på hvordan den er programmert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Monter selv. Sparer du masse penger på montering og du har ingen andre enn deg selv å skylde på om det er noe som ikke blir bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Ikkje så veldig lurt hvis man ikkje har peiling på bilelektro+++. Da ødelegger man for meir enn det man eventuelt sparer.Men,kan man sakene sine så går det sikkert fint. Klarer da sikkert å utfør ein bedre jobb enn det han som monterte min klarte.

Ha ein fin dag =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.