#1 Skrevet November 25, 2007 Hei Er det noen som vet om det går an å ettermontere en tileggsvarmer i varmeapparatet på en A6 1,9TDI (bruktimportert) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2007 God dag. Eg har gjort det på min -03 A6 1.9TDI,men vær veldig forsiktig med å velge montør/firma. Har de ikkje montert varmer i A6 før så er det berre å droppe de.Ikkje la de bruke bilen din som prøvekanin(som min). Vedkommende som monterte min brant eit lysreleet,forårsaka spylervæske lekkasje,ødela telefonsystemet,knekte 2 deksler,og lysa på bilen flimrer.Trudde selvfølgelige at vedkommende kunne jobben sin (fant informasjonen hans på sida til http://www.kcl.no). Greit å prøve å hindre at andre går i samme fella,og leverer bilen til ken som helst som monterer slike varmere. Mvh Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2007 Er tilleggsvarmer og Webasto diesel/bensin varmer det samme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2007 Er tilleggsvarmer og Webasto diesel/bensin varmer det samme? Selve enheten i seg selv er identisk ja,men det er forskjeller på hvordan den er programmert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2007 Monter selv. Sparer du masse penger på montering og du har ingen andre enn deg selv å skylde på om det er noe som ikke blir bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2007 Hei. Ikkje så veldig lurt hvis man ikkje har peiling på bilelektro+++. Da ødelegger man for meir enn det man eventuelt sparer.Men,kan man sakene sine så går det sikkert fint. Klarer da sikkert å utfør ein bedre jobb enn det han som monterte min klarte. Ha ein fin dag =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...