#1 Skrevet November 25, 2007 Passer dette om hverandre? Er snakk om en seat leon -01 5 dørs. Passer interiøret fra f.eks. golf/A3? På forhånd takk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 Seter passer, dørpaneler passer ikke etter det jeg har skjønt. (Har Golf gti skinnseter som jeg skal ha i Leon'en stående. Om du får tak i Leon interiør kan vi jo bytte? hehe) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2007 Seter passer, dørpaneler passer ikke etter det jeg har skjønt. (Har Golf gti skinnseter som jeg skal ha i Leon'en stående. Om du får tak i Leon interiør kan vi jo bytte? hehe) Selg GTi skinnsetene til meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2007 Selg GTi skinnsetene til meg:) Hehe, det er sikkert mange som har lyst på de, men vi får holde topic her (og hvis jeg bestemmer meg for å heller ha bøttestoler blir de nok lagt ut for salg på forumet). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...