styling til 1994 audi avant 100 hvor får jeg tak i det???

Anbefalte innlegg

Som nevnt over lurer jeg på hvor jeg får tak i netting grill og tak spoiler. Fins det svarte bak lykter til denne bilen også???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettinggrillene fra Kamei til denne bilen er såvidt jeg har forstått ute av produksjon. Emblemløse griller med langsgående spiler er fortsatt å få tak i. NBS selger denne varianten:

06973.jpg

 

 

Et lite hett tips må være å heller kjøpe deg en NY originalgrill. Disse er på alle måter finere enn en ettermarkedsgrill. Ikke er de dyrere heller. ;)

 

Når det gjelder takspoiler til avant, finnes vel bare dette originalt. Korriger meg om jeg tar feil. Har lagt ved bilde av denne under.

 

VIKTIG: Har du bakluke UTEN spoiler, må du bytte HELE bakluka for å få denne takvingen. Mange som ikke forstår dette. Har ikke tall på hvor mange bakluker jeg har sett på diverse huggere der disse er pellet av. : dum :

IMG_1863.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oki.. hvis kamei ikke lager lenger blir det ny orginal grill ja.. det sitter en litten "spoiler" bak der fra før,men den bygger ikke noe ut liksom. Hvor får jeg kjøpt en sån a??? vet du om det er mulig å få tak i svarte bak lykter???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den "lille" spoileren er en del av stålet i luka. Vingen som vist på bildet over er en løs spoiler som skrus fast i øvre del av luka (men kun på luke som dette er beregnet for). Er originalt. Eneste måten å skaffe er å kjøpe ny luke og spoiler. Er vel billigst å se om du kan finne dette brukt.

 

Jeg ser Hella har sorte baklykter i sitt program, men har også hørt at disse ikke selges lengre. Hør på Hellanor om dette hvis ingen andre kan supplere her.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De sorte baklyktene er ute av produksjon for mange år siden, så det er neppe mulig å få tak i gjennom Hellanor lenger. Eneste mulighet der må være på bruktmarkedet.. Og som sagt, den spoileren på bakluka må man bytte hele luka for å montere, så det kan i prasis bare skaffes brukt. Bakluke på 100/S4 og A6/S6 er like, bare håndtak og lykter som skiller.

 

Nettinggrillen er (heldigvis) ute av produksjon for lengst, enda bra, så fæl som den er. Personlig synes jeg ikke emblemfri grill er noe fint heller, men uendelig mye bedre enn nettinggrillen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har en kamei nettingrill til overs om du vil ha.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det mulig å få den ramma rundt skiltet som nå er svart,i rød som passer lysa a??? mener jeg har sett det se.. Takk for alle gode svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting til,fins det sånne kromma pynte ringer til å ha rundt innstrumentene???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er det mulig å få den ramma rundt skiltet som nå er svart,i rød som passer lysa a??? mener jeg har sett det se.. Takk for alle gode svar:)

 

Dette er S4-refleksplate. Har en slik liggende, men usikker på om jeg skal selge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger dem på i pris a??? har rs leppe og øye lokk,er det noe mer jeg bør ha på bilen som gjør den litt tøffere???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er forskjellige lister på c4ene.. er a6 listene bedre enn 100?? skal bytte dem på nyåret se.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.