For høyt ladetrykk?? (1,9tdk)

Anbefalte innlegg

Satte nettopp inn en AAZ (1,9tdk) inn i passaten til samboern.

Og dette ble den første helga med prøvekjøring:)

Motoren går pent,og er fornøyd..... men synes kansje den lader litt mye....: klø :

For den lader rundt 1.Bar på det meste.... og den må kjøres litt på turtall før den begynner å dra skikkelig......Er dette vanlig?

Kat er nøytralisert: smil :..Pumpa er urørt,samme med resten i følge selger...

Skal det være sånn?? Noen som har noen innspill?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en bar er passe det:) og om pumpa og kat osv er tuklet med er det ikke noe galt med 1 bar trykk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en bar er passe det:) og om pumpa og kat osv er tuklet med er det ikke noe galt med 1 bar trykk

Heh, skulle være en U fremfor rørt på pumpa: dum : = (urørt pumpe) akkurat derfor jeg lurer på om det er litt høyt trykk:o

(beklager tullet): flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok, orginal trykk ligger på 0,6- 0,7 bar tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min lå på ca 0.7 før jeg justerte den opp. Men jeg kjørte på 1,2-1,3 bar etter jeg hadde justert opp trykket og pumpa. Gikk mye bedre enn originalt. Så hvis du har 1 bar, så tror jeg ikke det er en uting. Burde kanskje justere opp dieselmengden litt hvis den ikke allerede er gjort det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel prøve meg litt frem å se :D

Takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kamerat sin hoppa rett opp i 1.8bar etter at vi skrudde litt på dieselpumpa, uten å røre turboen, hehe.. Mye rart med disse motorene.. Min går på litt over en bar, aldri hatt noe problem med det:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men må den kjøres på turtall før det skjer noe?? synes den er litt "slapp" fra starten....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.