#1 Skrevet November 25, 2007 Satte nettopp inn en AAZ (1,9tdk) inn i passaten til samboern. Og dette ble den første helga med prøvekjøring:) Motoren går pent,og er fornøyd..... men synes kansje den lader litt mye.... For den lader rundt 1.Bar på det meste.... og den må kjøres litt på turtall før den begynner å dra skikkelig......Er dette vanlig? Kat er nøytralisert: smil :..Pumpa er urørt,samme med resten i følge selger... Skal det være sånn?? Noen som har noen innspill? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 25, 2007 en bar er passe det:) og om pumpa og kat osv er tuklet med er det ikke noe galt med 1 bar trykk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2007 en bar er passe det:) og om pumpa og kat osv er tuklet med er det ikke noe galt med 1 bar trykk Heh, skulle være en U fremfor rørt på pumpa: dum : = (urørt pumpe) akkurat derfor jeg lurer på om det er litt høyt trykk:o (beklager tullet) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2007 ok, orginal trykk ligger på 0,6- 0,7 bar tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2007 Min lå på ca 0.7 før jeg justerte den opp. Men jeg kjørte på 1,2-1,3 bar etter jeg hadde justert opp trykket og pumpa. Gikk mye bedre enn originalt. Så hvis du har 1 bar, så tror jeg ikke det er en uting. Burde kanskje justere opp dieselmengden litt hvis den ikke allerede er gjort det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2007 Må vel prøve meg litt frem å se Takk for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2007 En kamerat sin hoppa rett opp i 1.8bar etter at vi skrudde litt på dieselpumpa, uten å røre turboen, hehe.. Mye rart med disse motorene.. Min går på litt over en bar, aldri hatt noe problem med det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2007 Men må den kjøres på turtall før det skjer noe?? synes den er litt "slapp" fra starten.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...