#1 Skrevet November 25, 2007 En kjenning har en passat, tror den er 02 modell. han finner ikke ut at det skal skiftes olje på girkassa ved service. Vet jo at dette er viktig på automatkasser. Så dette virket rart: klø : Forøvrig en TDI fwd. Må man ha noe slags utstyr for å gjøre det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 Ikke samme kasse/bil men det er samme prosedyre for å bytte olje på passaten: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=54266&highlight=tiptronic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2007 Produsent anbefaler olje/filterskift på hver 60000 km, VW påstår det er et "Lukket system" og har IKKE service! Vet at de allikevel tar service hvis man ber om det. Sikkert lurt, for jeg er nå i den situasjonen at min kasse er røket (reversen slurer9 og må bytte kasse/overhale. Det skal Møller ha 60000.- for! Truls 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2007 Produsent anbefaler olje/filterskift på hver 60000 km, VW påstår det er et "Lukket system" og har IKKE service! Vet at de allikevel tar service hvis man ber om det. Sikkert lurt, for jeg er nå i den situasjonen at min kasse er røket (reversen slurer9 og må bytte kasse/overhale. Det skal Møller ha 60000.- for! Truls var det både han og jeg tenkte og. Vanvittig sum å kjøpe ny girkasse i forhold til å skifte olje av og til... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...