Anbefalte innlegg

Noen her som har vært borti at speedometer og turteller plutselig bare faller ut ved kjøring? bare detter ned til 0 også oppigjen... skjer en gang i blandt..: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan hende at du har sprekk i printplata til instrumentene dine.

Hadde dette problemet med en 96 Passat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller dårlig kontakt på kassa?

Hadde det samme problemet på gamle audien.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke kontaktene. Skjedde ikke noe på vei hjem fra jobb i dag.. :) begynnte og komme litt etter at jeg kjørte et sted det var jæ... vaskebrett.. :\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Virker som det er kontakten inn på ballast boksen til ettermontert xenon på fultlysene som var synderen. Fikk stripset fast kontakten og har ikke merket noe etter det =) det at speedometeret og turteller kutta, skjedde akkurat i det man skrudde på fulltlysene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har samme problem, noen ganger idet jeg setter på fjærnlys faller både turteller og speedometer helt ned... skjønner ikke dette hvorfor det skjer akkurat idet langlysa slåes på... ???????????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro det er pg. spenningsfall et eller annet sted, har ikke hatt noe problem med det siden i fjorvinter en gang jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ok.. hører noen kler ballastene med sølvpapir også... ! må vel se over kontaktene jeg også da..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.