#1 Skrevet November 26, 2007 Det er vell vanlig at disse "troppene" som sitter rundt servopumpen har en tendens til og begynne å lekke.. disse fåes kjøpt på møller vet jeg.. har akkurat byttet tropp fra en gammel pumpe jeg hadde liggende, men det gikk ikke lange tiden før den åsså begynte å lekke... er det for mye trykk i pumpa som gjør dette? (begynner og bli slitt) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 Det er vell vanlig at disse "troppene" som sitter rundt servopumpen har en tendens til og begynne å lekke.. disse fåes kjøpt på møller vet jeg.. har akkurat byttet tropp fra en gammel pumpe jeg hadde liggende, men det gikk ikke lange tiden før den åsså begynte å lekke... er det for mye trykk i pumpa som gjør dette? (begynner og bli slitt) ? Kan være pakninger inni.. Får rep.sett hos møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2007 Byttet først pakning på min, det hjalp noen uker/mnd så var den lekk igjen. Kjøpte ny på møller med ny pakning. Nå holder det tett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2007 Byttet først pakning på min, det hjalp noen uker/mnd så var den lekk igjen. Kjøpte ny på møller med ny pakning. Nå holder det tett Jeg bytta pakninger på min.. Og sjekka "lokka".. Var sprekk i huset der gitt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2007 Jeg bytta pakninger på min.. Og sjekka "lokka".. Var sprekk i huset der gitt.. sprekk i huset rundt troppa da eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2007 er jo grei dollarkurs om dagen https://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=gpukjr45rdqts4igeqj3ig2v&makeid=800002@Audi&modelid=1009369@S4%20&year=1994&cid=26@Steering%20System&gid=7380@Power%20Steering%20Pump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2007 er jo grei dollarkurs om dagen https://www.autohausaz.com/search/product.aspx?sid=gpukjr45rdqts4igeqj3ig2v&makeid=800002@Audi&modelid=1009369@S4%20&year=1994&cid=26@Steering%20System&gid=7380@Power%20Steering%20Pump ja, se der! men vet du om denne funker da jeg har servotronic? klarte ikke å lese meg fram til det.. mulig jeg er litt på bærtur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2007 Pumpe er lik med og uten Servotronic. Bare tannstang som skiller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 28, 2007 Pumpe er lik med og uten Servotronic. Bare tannstang som skiller. åkei:) men da er den grei! .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...