#1 Skrevet November 26, 2007 lurte på om noen her vet hvem som er importør av wanli dekk?? har et sett her som jeg har hatt i 1 år og det er blitt stor "bulker" i gummien som gjør at de bråker som juling. dette må vel være en produksjonsfeil? vet dessverre ikke hvor de er kjøpt da de ble handlet av forrige eier, så da er det vel like greit å gå direkte til importør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 Lurer på om eikers motorshop kan være importøren, men det er jeg ikke sikker på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2007 selger ikke E18-motorsenter di da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2007 jeg kjøpte i allefall eti felg pakke med wanli dekk på E 18 Motorsenter.. og det samme skjedde med mine. jeg ga F og kjøpte 4 nye dekk et annet sted.. fikk bare beskjed når jeg klagde at "det må du regne med når du kjøper billig drit" P.S han som sa det fikk sparken etterpå.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2007 Han var ærlig iallefall, det skal han ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2007 jeg kjøpte i allefall eti felg pakke med wanli dekk på E 18 Motorsenter.. og det samme skjedde med mine.jeg ga F og kjøpte 4 nye dekk et annet sted.. fikk bare beskjed når jeg klagde at "det må du regne med når du kjøper billig drit" P.S han som sa det fikk sparken etterpå.. kjøpte du di i horten eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2007 Tidligere CSI selger det... Heite vel MEGAHJUL no... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2007 eiker selger de..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...