#1 Skrevet November 26, 2007 Glemte å feste abs føler ledningen til høyre abs føler foran, så ledningen er kaputt. Har loddet fra før og holdt i ca 2 måneder, men nå har jeg bestilt ny ledning. Hvor er skjøten på denne? Er iallefall ikke inni hjulhuset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 Glemte å feste abs føler ledningen til høyre abs føler foran, så ledningen er kaputt. Har loddet fra før og holdt i ca 2 måneder, men nå har jeg bestilt ny ledning. Hvor er skjøten på denne? Er iallefall ikke inni hjulhuset. Mener å huske at denne er uterminert ved leveranse og må føres frem til multikontakt på ABS-styreenheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2007 Mener å huske at denne er uterminert ved leveranse og må føres frem til multikontakt på ABS-styreenheten. Faen.. håper ikke det, kunnde ikke kommet på verre tidspunkt når jeg skal på eu kontroll på Fredag. Får ledningen i morgen så får vi se. Mulig jeg bare tar en ny lodding å bytter den til sommeren, da det går an å skru ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...