#51 Skrevet Desember 11, 2007 Og det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Desember 11, 2007 Og det er? Google, you must. *Sjekker lommeboka.... Blir nok sperrer en stund til ja:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Desember 11, 2007 Active yaw control is based on a computer-controlled rear differential which can actively split torque based on input from various accelerometers in the vehicle measuring longitudinal and lateral g forces, steering, brakes and throttle position.[5] Where ABS brakes are fitted they too are included in the input parameters. It accomplishes this via two hydraulic clutches which can limit torque on individual axles. This system should not be confused with stability control systems which utilize the braking system of a vehicle by individually braking certain wheels to rotate and slow the car (such as Electronic Brakeforce Distribution). AYC is a performance-oriented system which aims to increase cornering speeds. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Desember 11, 2007 Ok, bare å spare det da karer?! Hørtes morro ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...