#1 Skrevet November 26, 2007 Fikk brev i posten at det er slutt på MAX POWER etter neste nummer: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 old news... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2007 ENDELIG!! ville ikke startet skogbrann med det bladet engang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2007 Helt enig med Roar der. Er jo bare nintendo biler der uanset:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2007 Helt enig med Roar der. Er jo bare nintendo biler der uanset:p ja vi ser jo på A-stolpen din hvor du har henta inspirasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2007 ;P ta no ikke den du:P Man må jo vite trykk når man skal justere, er ikke vits i å justere i vilden sky. Den er der kun av praktiske årsaker ikke noe annet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 26, 2007 da kan man ha den i midt-konsollen, som normale folk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 26, 2007 Nei, det blir for mye jobb, så det årker jeg ikke:P plager det deg Tom? ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 26, 2007 Tom er bare sjalu. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 26, 2007 ;p ja, han er jo på for å bytte bil:P kjører ikke nazi brakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 27, 2007 nei jeg kjører nazi kjelke og jeg er alt annet enn misunnelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 27, 2007 Og detta blei alt anna enn on topic folkens Max Power yppa hvertfall opp bilinteressen blant folk og unge. Trakk nok inn en del folk i bilmiljøet (uten at denne uttalelsen min nødvendigvis bygger på fakta, bare en tanke jeg gjorde meg). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 27, 2007 synn at vi mister treffet dem har her oppe, mener jeg i allefall... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2007 synn at vi mister treffet dem har her oppe, mener jeg i allefall... Det byr kun på utfordringer... Dere lager ett mye bedre treff, som alle vil huske i lang tid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 28, 2007 ja for alle merkan bila... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 28, 2007 alle er jo imot at VACN lager et treff i Tromsø som alle merker kan komme på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 6, 2007 alle er jo imot at VACN lager et treff i Tromsø som alle merker kan komme på... Det går helt fint å lage ett treff for all slags bilmerker... Men tror ikke det blir så mye støtte i form av kroner å øre til ett slikt treff... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 6, 2007 Æ synnes vi kan lage ett stor treff, for alle,,=) å invitere Gatebil til tromsø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 6, 2007 kæm som sa at d måtte lages et treff som e kun før vag?? går jo an som kim sei her at, lag et stortreff, å få eventuelt gatebil t å kom.. KJÆMPEgreier at d der tegneserie bilblade maxpower e sluitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...