Glatkjøringsbane 05.12.07. kl.1830

Anbefalte innlegg

Ser at andre her i klubben har leid Naf banen på Rudskogen før oss med meget god respons og da tenkte vi skulle gjøre det samme. Vi er 6 stk hittil.

 

. Banen er leid fra kl18:30 -21.30. Onsdag 05.12.07. Håper flest mulig i klubben blir med. Prisen blir 270 kr per pers. dersom vi blir 10 stk. Dersom vi blir færre så blir det litt mer eller ca det samme da vi kan velge selv hvor mange timer vi skal være der.

 

NB!!! Alle som skal være med send sms med navn(ordentlige navnet ditt og evt. kalle navn dersom du er medlem i Midnightclub.no) og hvor du bor til meg på mobil: 486 08 588. Når jeg ser at vi er ca 10 personer sender jeg ut sms med mitt kontonummer. Da er dette bindende påmelding. Frist får å si ifra til meg via sms er senest onsdag kveld (28.11). Da må jeg nemlig bekrefte bestillingen vår. Men det er ikke noe problem dersom alle som har sagt 100% skal være med blir med. Men send sms til meg ellers så kan jeg ikke lukte at dere blir med!!: eek :

 

 

Her gjelder det å spre ryktet : bråk :, og husk at dette kommer til å bli gliii-merende!!: rb :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.