Anbefalte innlegg

Heppsann. Lager en ny tråd da den gamle ble feilpostet.

 

Lakkerer noen deler om dagen. Noen av delene er sparklet, noen ikke.

Der jeg har pusset helt ned hender det ofte at det koker, gjerne i kanten mellom lakk og metall. Hjelper ikke å legge på grunning eller sprøytesparkel. Koker ofte igjennom igjen. Noen av stedene jeg ikke har sparklet begynner det også å koke. Tydelig at jeg har gjort noe veldig galt, men hva?

Har vasket over med tynner. Mattet ned lakken skikkelig, og lagt på grunning der det har kommet ned på metallet. Dette hjelper heller ikke. Lakkproduktene heter max mayer mener jeg. Noen som har tips? Skulle så såååårt fått lakkert delene snart, men mye koker! hvorfor?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje fordi du bruker feil tynner å vaske med?

 

Prøv silikonfjerner i steden. Fåes kjøpt på de fleste bilrekvisitabutikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg kjøpe silikonfjerner i morgen, selv om jeg vedder på at det ikke blir noe bedre. hehe! Forslag mottas med takk!!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg de to første strøkene, av hva enn du legger på, tynt ! du vil fremdeles få en reaksjon men den vil da være så minimal at du ikke ser den ! triks fra boka ;)

 

men ja den max mayer grunninga funker, bruker den selv på små ting !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere triks? Herdetid på det forskjellige? Max 20grader som en opplysning!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.