#1 Skrevet November 26, 2007 da var det tid for olje skift og filter. tenkte i den forbindelse ta en motor rens først. sagt så gjort. idag formiddag skulle vidunder middelet ned i motoren på min kjære plus. stor var forskrekkelsen når alt var fylt i, syntes no konsistensen var noe rar og klumpet. først da leser eg på boksen.....radiator tetter. ekstra sterk. e det mulig. vel e eg svimmel. men så svimmel. vel det gikk noen sekunder. mens eg lurte på. tør man starte bilen. heldivis var eg smart nok å la være. skulle det vise seg. etter noen telefon samtaler til møller,og importøren av vidunder middelet var meldingen klar. måtte ikke finne på å starte bilen.måtte tappe ut alt og fylle på ny. og gjenta det noen ganger. og deretter kjøre på ordentlig motor-rens. og ny olje og filter. så får meg åpning av motor, og tusenlappene flagre: mad :heldigvis var de så snill på city-bil. tok den inn med engang. etter at vi hadde slept den din. fohåplivis, har den tilbake imorgen. gullende ren innvendig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 26, 2007 vil nu sei du va heldi me dein city bil di YT service på høgt plan i forhold t aille andre verksted her i byen, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 26, 2007 Stein kato tøv;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2007 d e ikje no tøv d væll nu heller di einn normotor når æ ska ha biln inn å fiks nåkka... normotor kain et sin egen sjiiiit!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...