#26 Skrevet Desember 12, 2010 Fekk pærene mine i dag så om du vil sjå bilde etter dei er montert så kan eg legge dei ut her? Fornøyd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Desember 12, 2010 Tar opp igjen denne tråden. Vil ha GULT lys i sprederne mine.Noen som vet sokkel på scirocco i tåkelysene/sprederne/grøftlysene ? Hadde noen på forrige roccoen, men husker ikke hva de het. Foretrukket at man kan handle de i Norge, da jeg ikke har erfaring med ebay osv i det hele tatt. Så svaret "ebay" hjelper meg ikke stort. Har tenkt på xenon, men da har jeg forstått at lyset er hvitt helt inntil og gult lenger unna, jeg ønsker gult uansett Takk på forhånd for svar / hjelp! Jeg har gule xenon i tåkelysa mine,og de er absolutt ikke hvite helt inntil.De er gule "all the way" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Desember 13, 2010 Da du står 0,5m unna bilen også? Hvor fikk du tak i? Merke etc? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg kjøpte gule pærer fra Höen hos Scandic Shine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg kjøpte gule pærer fra Höen hos Scandic Shine! Sendte du en mail da? finner ingenting i nettbutikken deres.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 13, 2010 Jeg kjøpte gule pærer fra Höen hos Scandic Shine! Det var det jeg hadde på forrige roccoen! Men disse var det dårlig levetid på etter min erfaring. Holdt vel 2000 rullede kilometer før den ene streiket. Brente ihjel kontakta på ene sprederen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 13, 2010 Da du står 0,5m unna bilen også?Hvor fikk du tak i? Merke etc? Nei de er gule hele tiden,mener de er 3500k. Men har gule til hovedlysa og,de er 3000k som jeg har handlet hos dioder.no. Ikkeno hvitt,kun gult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 29, 2010 Fk-autoparts.no skaffer gule pærer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 30, 2010 Kjørte med Gule Osram pærer på den første type81 jeg hadde. Disse var av Osram kvalitet , lyste GULT og hadde MEGET bra lysbilde Solgte disse med bilen , og kjøpte biltema da jeg skulle ha gule lys på en annen bil... Biltema pærene ble tatt ut av bilen etter første prøvetur Skikkelig dårlig lys..... ikke var det gult , og lysbildet var ræva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Desember 30, 2010 Jeg har nå "oppgradert" til Luminics sine gule pærer,de gir ganske bra lys synes jeg. De gir iallfall skikkelig GULT lyst....ikke slik som Bilrema sine "gule" pærer Har fortsatt slike gule glass-hetter til å tre over vanlige pærer men de stjeler litt lys kontra Luminics-pærene. Men kjekt å ha slike gule hetter på hylla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 28, 2011 Trekker denne opp igjen, nokon som selger skikkelige gule pærer(2800k) som ikkje kosta skjorta, slipse og skona? Har chroma lykte på bilen min, har prøvd litt me sotefilm(biltema, div..) men dette er vel ulovlig? men politiet er vel ikkje glupe nok til å få dette me seg nokon som har vert ute for å blitt stoppa og lurt litt på lykte? Lamin-x er vel ikkje lovlig heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 29, 2011 Trekker denne opp igjen, nokon som selger skikkelige gule pærer(2800k) som ikkje kosta skjorta, slipse og skona?Har chroma lykte på bilen min, har prøvd litt me sotefilm(biltema, div..) men dette er vel ulovlig? men politiet er vel ikkje glupe nok til å få dette me seg nokon som har vert ute for å blitt stoppa og lurt litt på lykte? Lamin-x er vel ikkje lovlig heller? Kjøpte hos Frode kristoffersen, FK autoparts nå. Lyser fint de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...