Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann:)

Er ute etter Gule H3 pærer til tåkelysene mine, men ikke så enkelt å finne noen som selger slike:o

Vet at PIAA lager slike som visstnok skal være bra, men dem skal etter rykte på bygda være ganske dyre.

Har sendt mail til PIAA her i Norge for å høre på pris da:)

Men, noen som vet om noen steder der dem selger Gule H3 pærer, og ikke den typen som dem selger på Biltema som heter Gold etc, disse varer i 2dager elns: rolleyes

På forhånd takk:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe deg gule xenon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan skaffe deg gule xenon.

Er vel 2-3000Kelvin dette?

Er tiltenkt tåkelysene, så tror det blir litt vel i overkant å bruke Xenon på disse: klø :

Men, når jeg først har deg i tråden min;

Selger ikke du dioder mm?

Kunne tenkt meg oransje w5w Led nemlig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel 2-3000Kelvin dette?

Er tiltenkt tåkelysene, så tror det blir litt vel i overkant å bruke Xenon på disse: klø :

Men, når jeg først har deg i tråden min;

Selger ikke du dioder mm?

Kunne tenkt meg oransje w5w Led nemlig:)

Du har PM. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men, noen som vet om noen steder der dem selger Gule H3 pærer

Bumper denne, da jeg vurderer å skaffe meg gule pærer selv.

Per Herbjørn har vel sluttet helt med Luminics nå? Ser jo at de finnes på ebay, men da er det jo fort 30 dollar + frakt uansett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne, da jeg vurderer å skaffe meg gule pærer selv.

Per Herbjørn har vel sluttet helt med Luminics nå? Ser jo at de finnes på ebay, men da er det jo fort 30 dollar + frakt uansett.

Fant aldri gule pærer som ikke kostet heroin, så ble "gule" pærer fra Biltema :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant aldri gule pærer som ikke kostet heroin, så ble "gule" pærer fra Biltema :o

Har de grei holdbarhet? Og blir lyset veldig gult, eller får det bare et svakt gulskjær?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de grei holdbarhet? Og blir lyset veldig gult, eller får det bare et svakt gulskjær?

Har bare hatt de der i 5-6måneder, så holdbarheten kan jeg ikke si noe om..

De er ikke veldig gule, men helt klart gulere enn standardpærene som var der før:o

Men, to pærer i H3 blir 100,- så er rimeligste alternativ..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltemapærene er mer som de gamle Philips Allweather-pærene; et gulgrønnt, grelt lys med svakt blåskjær i. Kjørte med slike vinterstid da jeg kjørte Einser i hverdagen. Prisen er det lite å si på og holbarheten var grei. Det eneste kjipe jeg opplevde var at selve pæra var festa dårlig til sokkelen. Dermed ble lysbildet for møtende noe alternativt, men det tok meg resten av vinteren (fram til jeg bytta til sommerlykter) å skjønne hvorfor så mange hadde lyshorna på meg;).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ørjan Andreassen hadde noen Höen Endurance pærer. Har de på bilen nå. H3.

Men, bildene får ikke fram hvor gule de er. De er knallgule! Slik ser de ut iallefall.

dsc02094d.jpg

Dette er litt redigert, men så gule er de.

foto012377.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke bare å kjøpe gule glass slik som jeg gjorde da ? :) Selv med xenon-kit i så lyser det gult,har ikke fått montert det enda da jeg mangler noen stikkere men det skal bli montert snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i disse gule glassene? Har du noen link eller noe?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor får man tak i disse gule glassene? Har du noen link eller noe?
Ebay.de finner du slike....

Han jeg kjøpte de av : http://cgi.ebay.de/Nebelscheinwerfer-gelb-gelbe-Golf-3-III-Nebels-VR6-GTI_W0QQitemZ310224202585QQihZ021QQcategoryZ40188QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m444QQ_trkparmsZalgo%3DCRX%26its%3DC%252BS%26itu%3DSI%252BUA%252BLM%252BLA%26otn%3D5%26ps%3D63%26clkid%3D7910974357255317952

MERK !! Du må flytte over innmaten til de gule glassene,det er KUN glassene han selger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med watten på de forskjellige? Gammelt vw-elnett er ikke alltid tingen. Og Bjørn, får du ordnet noe bilder? Får se på alternativene når jeg er tilbake i noreg...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med watten på de forskjellige? Gammelt vw-elnett er ikke alltid tingen.

Biltema pærene er på 55w..

Og det spinkle ledningsnettet er en ganske kurant affære å forbedre, men visste du nok :)

Og Bjørn, får du ordnet noe bilder? Får se på alternativene når jeg er tilbake i noreg...

Skal gjøre et forsøk på det, blir ikke før tidligst neste uke, flytting å baby på gang her :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Take a look, http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_104_347_348&products_id=1754

dei har og 7500k og 8500 linken over er 3500k

har sjølv bestilt h3 og h4 8500k til min bil så kan jo gji tilbake melding her korleis dei e?

Skal ikkje vere så lenge til eg har dei!

Gjør det!

Jeg har gulfilm på tåkelysa mine, men den har brent seg.. så har lyst på pærer istedet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte 100w hb4 pærer fra usa på ebay.com 4 stk kosta vel ca 20 dollar med frakt totalt. disse lyste sykt bra og veldig gult.. Holdt ca 30000km. Disse hadde ikke blendekappe påmalt foran noe som gjør at de ikke får noe særlig bestemt lysbilde, så de blender noe voldsomt men lyser fint 100m foran bilen på natten.

De fleste er 2500K eller 3000K i farge av de gule. 2500K er helt gult.. Dette er 2500k 100w De lyser like gult som med folie i live view:)

IMG_0024.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Take a look, http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?cPath=242_104_347_348&products_id=1754

dei har og 7500k og 8500 linken over er 3500k

har sjølv bestilt h3 og h4 8500k til min bil så kan jo gji tilbake melding her korleis dei e?

Skal ikkje vere så lenge til eg har dei!

Fekk pærene mine i dag så om du vil sjå bilde etter dei er montert så kan eg legge dei ut her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg testet såvidt Biltema Gold-pærene (H4) i går, og det ble (som nevnt tidligere i tråden) et ganske grelt blågrønt skjær i tillegg. Kan ta et par bilder senere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltema Gold H4:

biltemagold_h4-1.jpg

Det endrer seg mye fra forskjellige vinkler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden. Vil ha GULT lys i sprederne mine.

Noen som vet sokkel på scirocco i tåkelysene/sprederne/grøftlysene ? :D

Hadde noen på forrige roccoen, men husker ikke hva de het.

Foretrukket at man kan handle de i Norge, da jeg ikke har erfaring med ebay osv i det hele tatt. Så svaret "ebay" hjelper meg ikke stort.

Har tenkt på xenon, men da har jeg forstått at lyset er hvitt helt inntil og gult lenger unna, jeg ønsker gult uansett :)

Takk på forhånd for svar / hjelp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen denne tråden. Vil ha GULT lys i sprederne mine.

Noen som vet sokkel på scirocco i tåkelysene/sprederne/grøftlysene ? :D

Hadde noen på forrige roccoen, men husker ikke hva de het.

Foretrukket at man kan handle de i Norge, da jeg ikke har erfaring med ebay osv i det hele tatt. Så svaret "ebay" hjelper meg ikke stort.

Har tenkt på xenon, men da har jeg forstått at lyset er hvitt helt inntil og gult lenger unna, jeg ønsker gult uansett :)

Takk på forhånd for svar / hjelp! :)

kan anbefale Luminics. Knallgult lys! holdt veldig godt i H3 som jeg hadde på passaten. H11 på audien har ikke vært like bra holdbarhet på, så leter igrunn etter alternativ til denne bilen, men vurderer xenon...

Vet ikke om Per Herbjørn (blankbil.no) selger luminics enda, men kan vel være verdt et forsøk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.