#1 Skrevet November 27, 2007 Heisann.. driver å snuser etter skikkelig clutch til sommeren.. har funnet ut att jeg vil prøve en tilton clutch.. kikket på endel nye pakker fra utland(noe på ebay) og ellers rundt omkring. men er det noen her som kan svare meg på hvilke størelser av clutch(diameter osv) som blir brukt på disse audi 5rne? da jeg ser de kommer i mange størelser som f.eks 7.25" og 5.5" tilton plates.. Har noen en oppskrift så del den gjerne med meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2007 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 er da vel noen med enten quarter-master eller tilton her inne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2007 Du ska ha 7.25 og så treng du custom svinghjul eller om du kjøper ett alu av krb. /Henrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2007 ok, takker.. om jeg kjøper 7.25" så trenger jeg også platene om de ikke følger med, veit du hvilken type splines jeg trenger da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2007 Du kan bruke org. svinghjulet, men det må dreies ned. Du må også bygge om utløselagret osv.. Alt dette kan AR Audi Racing (97067329) hjelpe deg med .. De selger 2 typer.. - Sonic Tilton Clutch - Tilton USA Rally Clutch (denne jeg har på bilen min..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2007 AR racing kan sikkert bygge bilen for meg og de;P.. men orker ikke ut med sinnsyke priser på noe jeg bare trenger litt info om for å gjøre selv.. men takk for tipset.. noen som holder på mål og dimensioner av splinesene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2008 noen som kan enkelt forklare meg hvordan tilton clutchen griper på akslingen? er det på samme måte som std clutch? eller er det ett gripefelt pr lamell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...