Anbefalte innlegg

Jess! Endelig fått meg en "mindre" bil å ratte rundt med. Nå kan Caravellen fra -93 få hvile litt mer og få litt pleie:)

Fått meg en Touran 2.0TDI, 140HK. Den er svart og den har slike lekre cromelister langs bilen og blanke, fine takrails. Derfor er jeg på jakt etter cromekapper/speilhus til denne bilen.... det er en 2007mod. "Exclusive".

Noen tips??: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grattis med fin Touran, jeg har også nettopp kjøpt meg 7seters Touran, og jeg er overrasket hvor god den er å kjøre, min Touran er bare en 1.9TDI men den imponerer stort den, men jeg har også kjøpt meg en 06 Passat 1.9TDI Exslusive stasjonsvogn, den skal visstnok ha det aller aller meste av utstyr, men den har jeg ikke fått enda, gleder meg stort til å ratte i den gitt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er en nice bil, men er det noen som har tips om kapper/hus? De stenger vel snart tråden hvis det bare blir snakkom bilen...hehehe.....(skal legge ut bilder på "prosjekter" når jeg får bilen hjem:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk ebay har bestillt til audien min:)100$: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.