#1 Skrevet November 27, 2007 Nå står bilen. flytte seg vil han ikke. Verken for egen maskin eller med startkabler. Når jeg prøver å starte den så kommer det bare en voldsom klikke lyd. Batteriet ble flatt forrige uke ved at et lys sto på over natta, men da startet den på tredje forsøk med startkabler. Kom dog de samme klikke lydene de to første forsøkene. Jeg er helt grønn når det gjelder sånt, men snakket med en som driver et verksted og han var rimelig sikker på, uten å ha sett på bilen, at startmotoren hadde ryki. Jeg aner ikke, men siden han sier det så er det kanskje sant? - Jeg er naturlig skeptisk til personell på bilverksted så må høre med dere og Det haster igrunn litt for bilen står på skolen.. Bilen står ved Jæren tingrett i Sandnes, så hvis noen har lyst til å se på den så bare ta kontakt D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2007 kan tenke meg at det er batteriet som er gåen. hvis jeg har for lav spenning til å dra rund starteren på passaten min blir det oxo en forferdelig tikking inni dashbordet.. prøv å sette bilen på lading over natten eller kjøp deg nytt batteri hvis det du har er gammelt:) er altid kjekkt med friskt batteri nå på vinteren som det er kaldt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2007 Om det klikker når du har på startkabler er det innsalget på starteren som ikke er helt bra. Noen ganger kan det hjelpe å bare banke litt smått på starteren. Se evnt på om kablene på den er skrudd til skikkelig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2007 er ikke umulig det, men hvis batteriet er helt dødt evt kortsluttet kan det trekke mye strøm til ingen nytte.. han kan jo prøve å kobble fra batteriet helt å bruke startkabler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2007 Om det klikker når du har på startkabler er det innsalget på starteren som ikke er helt bra. Noen ganger kan det hjelpe å bare banke litt smått på starteren. Se evnt på om kablene på den er skrudd til skikkelig Det er prøvd, men det fungerte ikke.. Batteriet er gammelt så at jeg må ha et nytt er nok ikke usannsynlig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...