1 stk Audi + Hjullaster = Ny dør...

Anbefalte innlegg

I går var jeg "litt" for sent på jobb, årsaken - 1 stk hjullaster som skulle dra opp en trailer fra grøfta!

Jeg stoppet i og med de signaliserte for bilberging, men det hjalp jo lite når hjullasteren bestemte seg for å sprette opp døra mi med skuffa! Ble mer forbannet enn skremt egentlig, men må innrømme at synet av en stooor skuffe og en sjåfør som så bakover å ikke mot meg, gjorde at jeg trekte litt mot andre siden av bilen i tilfelle han skulle snerre rett gjennom døra... : faint :

26112007(002).jpg

26112007.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heheh se der ja.. liten påminnelse om at det kun er blekkbokser vi farter rundt i.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det står stabburet leverpostei der et sted :D

 

man tøyser ikke med store redskaper, men dette er skremmende da plåtet er kuttet!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om å bli _skuffet_!..........

Trist!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker om å bli _skuffet_!..........

Trist!

 

haha!! Ja, er vel ikke en dagligdags kollisjon det der. Fleste jeg har snakket med lo først i telefonen, før de spurte om det gikk bra med meg og ;) Så tror ikke det har skjedd så ofte her nede. Men var ekkelt å høre lyden av "blikkboksen åpner seg" inne i bilen! Det var jo fillen som varm kniv gjennom smør altså..

 

Var heldigvis ikke min feil, så får ny dør til uka...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det står stabburet leverpostei der et sted :D

 

man tøyser ikke med store redskaper, men dette er skremmende da plåtet er kuttet!!!

 

 

Problemet var vel at jeg IKKE tøyset med den, men den begynte! : rolleyes Hadde den truffet 5 cm lenger nede hadde jo den truffet dørbjelken, å da kunne ting fort blitt værre...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siktet ikke helt til deg men redskaper (!) generelt :D

 

Godt det bare var en dør da!! kjipt om den tok rammen/a-stolpe/kanaler, da hadde det blitt verre!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt det der, man merke ikkje mye til en liten audi framfor skoffa i en sånn maskin: smil :

Hadde en hjulaster på jobb som rygga i en stakkars liten polo,18tonn mot 1 tonn, e feigt det. det værste va at den sku kjøres inn på verkste å få montert ryggelys: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt det der, man merke ikkje mye til en liten audi framfor skoffa i en sånn maskin: smil :

Hadde en hjulaster på jobb som rygga i en stakkars liten polo,18tonn mot 1 tonn, e feigt det. det værste va at den sku kjøres inn på verkste å få montert ryggelys: haha :

 

Har en dårlig følelse av at poloen tapte? :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vært med på det samme selv. Var en traktor som måket en perkeringsplass. Endte med at jeg fikk ny sjafør dør og venstre frem skjerm da bilen min så nøyaktig lik ut som din bare du tar den flenga og fortsetter den frem til foran forhjulet. Forsikringen hans dekket det og jeg fikk tilbake bilen på 1 uke ferdig rettet og lakket. (nei ikke Audien jeg har nå)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syk flenge da !!!!

Kjipe greier med døra, men enda godt du ikke fikk den inn ruta :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha.... Skjer en del komisk ute i verden. Forrige uke ble jeg påkjørt bakfra. Kjipt nok i seg selv.

Men ettersom jeg kjørte firmabil, en sånn fin liten Scania med betongtrommel og sånt på, så kjente jeg egentlig bare ett lite "dult" idet Hi-Luxen bak meg inntok ekstrem nærkontakt. (Tenker Scaniaen veide sånn ca 34 tonn akkurat da :) )

 

Resultat:

Borte litt lakk på bilen min.

 

Hi-Luxen var faktisk kjørbar! Riktignok stod girspaker og sånn i litt merkelige vinkler, og speedometeret virka ikke, samt at den var "litt" bulldog i fronten!

 

PS: Dette var i nedoverbakke, det var FORBANNA glatt, og jeg hadde brukt omtrent 120 meter på å stoppe selv. Hvordan er det da mulig å ikke få stoppa med en personbil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en dårlig følelse av at poloen tapte? :D

 

nja, den hadde nok gjort de om ikke de som så det hoia å ropte. Det var vel skader for 50 000kr. Han som kjørte hadde ikke merka noe, han traff med lodde bak å løfta/skøyv den mest heldigvis.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha!! Ja, er vel ikke en dagligdags kollisjon det der. Fleste jeg har snakket med lo først i telefonen, før de spurte om det gikk bra med meg og ;) Så tror ikke det har skjedd så ofte her nede. Men var ekkelt å høre lyden av "blikkboksen åpner seg" inne i bilen! Det var jo fillen som varm kniv gjennom smør altså..

 

Var heldigvis ikke min feil, så får ny dør til uka...

 

 

Hadde skuffa "skjært" 20-30cm lenger inn kunne deg gått virkelig ille med beina dine..: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bil mot hjullaster er generelt dårlig butikk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde skuffa "skjært" 20-30cm lenger inn kunne deg gått virkelig ille med beina dine..: eek :

 

Stemmer det, var derfor jeg flykta litt mot girstangen i tilfelle han ikke så meg før det var "for sent". Det rare var jo at det var han som kjørte hjullasteren som var mest sjokket, jeg var bare forbanna jeg. Men gikk bort til han og spurte om han ville få det ut av verden med en gang, og om han skulle ha en røyk...Ja han kunne godt få det ut av verden, men han ville ikke innta gift på samme tiden.;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjipt det der, man merke ikkje mye til en liten audi framfor skoffa i en sånn maskin: smil :

Hadde en hjulaster på jobb som rygga i en stakkars liten polo,18tonn mot 1 tonn, e feigt det. det værste va at den sku kjøres inn på verkste å få montert ryggelys: haha :

 

Haha! Buurn! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.