#1 Skrevet September 8, 2004 Ser på resultatlistene etter løp og treff at rundetidene blir notert, lurer da på hva "persen" til medlemmene ligger på? -Rudskogen? -Våler? -Mo i Rana? -Andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 9, 2004 -Rudskogen: 1,18 eller noe sånt.. -Våler: 1,16 uten sjikaner 1, 18 med sjikaner.. sånn ca.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2004 Våler: I underkant av 1:20 (manuell tidtaking med pasasjer) Rudskogen: 1:15,8 (manuell tidtaking) Når skal klubben leie utstyr så vi kan måle dette nøyaktig? 92 S4 sedan 2,2 T med chip, dårlig ladetrykk, tilbaketrekt tenning og ødelagte dempere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 9, 2004 Jeg tror ikke vi har lov til å drive med offisiell tidtakning på banene. Da kommer vi under regler fra Bilsportforbundet og vi må da løse lisens. EDIT: dette vet sikkert bilsportgruppen i klubben mer om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 9, 2004 Opprinnelig postet av Arne Waadeland Jeg tror ikke vi har lov til å drive med offisiell tidtakning på banene. Da kommer vi under regler fra Bilsportforbundet og vi må da løse lisens. EDIT: dette vet sikkert bilsportgruppen i klubben mer om Var vel derfor det ble slutt på VACS-cup også... Eller hur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 9, 2004 Offisiell tidtakning eller manuelt, det går vel egentlig for det samme. Tipper at det er en del som tar sin egen tid for sammenligning osv osv Vi er jo ikke en racerklubb, men det hadde da vært morsomt å høre tidene til folk. Hva er f.eks tidene til de raskeste S-bilene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 9, 2004 Opprinnelig postet av Thomas H Stranden Var vel derfor det ble slutt på VACS-cup også... Eller hur? yepp.. helt riktig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 13, 2004 Vidar sin 90 quattro kjører på ca. 1.08. Dette er tider tatt med transponder på siste Gatebil Racing kvalifisering. Det er synd at det ikke ble noe av VACCS cupen i år og jeg er redd for at det neppe blir noe mer tidskjøring i klubbregi. Vidar Gustavsen og jeg har gått inn i Racinggruppen i Gatebil. De som er interessert i tidskjøring kan melde seg på Gatebil Racing Serien. Gatebil samarbeider med NBF, så der er det muligheter til å kjøre på tid. Ulempen er at det er krav til bur og strømbryter (som kanskje ikke er noen ulempe når alt kommer til alt...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 13, 2004 ca 1.20 klarte jeg med gamle bilen (A3 1.6) på vålerbanen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 14, 2004 Kjørte 1,10 med min gamle bil (sierra cosworth 4x4). Har ikke prøvd bane ennå med min nye bil, Må se å få driten til å gå skikkelig først. Holder lissom igjen ( audi s2 91 mod). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...