#1 Skrevet November 27, 2007 hvor kjøper dere kobbermuttere? eller bruker dere noe annet til eksoen? jeg måtte bestille muttere på wurth syns det var veldig rart at ingen andre hadde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2007 hvor kjøper dere kobbermuttere? eller bruker dere noe annet til eksoen? jeg måtte bestille muttere på wurth syns det var veldig rart at ingen andre hadde Det samme gjorde jeg. Fikk fra en kompis på Autotuning ved en annen anledning og spurte han da hvor de fikk fra og de og kjøpte fra wurth. Han visste heller ikke om noen andre som hadde dette. Noen andre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2007 eg kjøpte mine kobber muttere hos møller og det var lagervare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2007 Bruker syrefaste flensemutre jeg, men bytter også pinskruene i toppen til syrefaste, bare husk å smør med alu/kobberpasta før montering 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...