#1 Skrevet November 27, 2007 Har en feil med el nett på A6 min,sikring nr 14 går ca 1 gang i uka. Byttet sikring i går,nå blinker tak lys noen ganger Når sikringen går funker ikke:tak lys,el vinduer(x4),kommer opp på kjørecomputer at alle døre er åpne. Hva kan vere galt: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2007 Har en feil med el nett på A6 min,sikring nr 14 går ca 1 gang i uka.Byttet sikring i går,nå blinker tak lys noen ganger Når sikringen går funker ikke:tak lys,el vinduer(x4),kommer opp på kjørecomputer at alle døre er åpne. Hva kan vere galt: klø : Ville sjekket kabelgjennomføringene i dørene.. mulig kortslutting der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2007 Lyset blinker kun når jeg kjører: klø : Kan det være noe galt med brytere i dører? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2007 Ingen som veit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2007 Som sagt tildligere, sjekk ledingsføringene til dørene dine. dra løs gumibelgen i dørkarmen å se om det er brudd på ledingene mellom døra og stolpen. Lurt å begynne med førerdøra siden denne er mest brukt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2007 Ok,skal prøve i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2007 Har sjekket ledingsføringene til dørene,alle er ok:) Det er noe galt med ryggen på førersete,blinker i lys når jeg legger meg bak i setet: klø :(alt er ok når jeg ikke rører ryggen) Noen som har samme feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...