#1 Skrevet November 27, 2007 S4 1992 2.2T AAN Heisann, sliter med at bilen ikke alltid sviver på alle sylindrene, somregel den tredje(den i midten) som ikke funkerer men det er ikke hele veien funker gjerne fint i 10min så begynner den og kødder seg til så går det gjerne 2min så funker den bra igjen , har byttet coilene og lagt opp slikk at di ikke står oppi motoren, har gått over plugger og tror jeg har elimenert at det er dårlig kontakt i motor rommet ivertfall.Og coilene funker Noen som har noen forslag til eventuel feilsøking 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2007 Bytt om på tenningsmodulene og se da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2007 hadde samma prob med den samma 3. sylindern. bytta tenningsmoduler:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2007 Prøv og bytt om på dysene da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2007 plugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 28, 2007 om di to tenningsmodulene er like? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 28, 2007 om di to tenningsmodulene er like? Ja de er like.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...