#1 Skrevet November 27, 2007 Hallo Fjernstyringa på sentrallåsen min slutta plutselig å virka, til og med begge nøkklene (sjekka att begge funka når eg henta bilen) eg tenkte kansje att det var batteriet som var ferdigt men nei. Er det noen form for styresentral noen plass, kansje ein sikring som er defekt? Eg trenger tips:) muligt dette er ett vanligt problem Har savnet fjenstyrt sentrallås siden eg solgte tten å når eg endeligt fekk det igjen så funka den bare ein dag. typisk Takknemlig for tips :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 30, 2008 Hallo Fjernstyringa på sentrallåsen min slutta plutselig å virka, til og med begge nøkklene (sjekka att begge funka når eg henta bilen) eg tenkte kansje att det var batteriet som var ferdigt men nei. Er det noen form for styresentral noen plass, kansje ein sikring som er defekt? Eg trenger tips:) muligt dette er ett vanligt problem Har savnet fjenstyrt sentrallås siden eg solgte tten å når eg endeligt fekk det igjen så funka den bare ein dag. typisk Takknemlig for tips :tilber: fant du ut av problemet. trur eg har akkurat det samme på s6 plusen. må trykke flere ganger på fjernkontrollen før dørene låses. og ofte låses ikke bakluka i hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 30, 2008 fant du ut av problemet. trur eg har akkurat det samme på s6 plusen. må trykke flere ganger på fjernkontrollen før dørene låses. og ofte låses ikke bakluka i hele tatt. Fant aldri ut av det. men plutselig ein dag så funka den igjen av seg selv så går ut fra det var ein dårlig kontakt eller noe Lykke til med din eg har desverre ingen tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...