#1 Skrevet November 27, 2007 Hei! Noen som kan hjelpe med å photoshoppe 18" TSW Holsten på en Audi A4 sedan? Bilen er i sølv. På forhånd takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2007 Et kjempetips er å legge ut bilde av både bilen din og av felgen. Jeg har tilgode å se at folk gidder å lete frem bilde av det som skal photoshoppes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=871344&postcount=65 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2007 http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=871344&postcount=65 De er kanskje i 19" de der...? Tok det for gitt når jeg fant de bildene at det var 20" men. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2007 De på bildene er 8,5 og 9,5x19 ja. Ikke chrome selvfølgelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2007 De på bildene er 8,5 og 9,5x19 ja. Ikke chrome selvfølgelig. Griselekre. Det blir 20" i Silver på meg til våren!! Billig i USA nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2007 fins det norsk forhandler på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 3, 2007 Det er faktisk helt vilt hvor mye du sparer på å ta disse inn selv. Rått blir det også helt sikkert! Gleder meg til å se de på... Edit: Helge - Jons D&F har jo hatt noen sett av disse. Veit ikke om han har flere igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 3, 2007 fins det norsk forhandler på disse? felgimport.no skal være norsk forhandler. Som også nevnt, Jons dekk og felg skaffer og har muliggens noen liggende.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 4, 2007 Felgimport hadde som policy og ikke ta inn Holsten i Silver, kun Chrome. Ihvertfall var det svaret når jeg vurderte slike i vår. Er vel gjennom felgimport at Jon også har disse felgene, men tviler på at han selger slike til veil. 5400 + mva/stk! (8,5x20) Kan som videre info også nevnes at 9,5x19 i 5x112 ikke kan skaffes gjennom felgimport og mange amerikanske nettbutikker. Et par av de virkelig store felgforhandlerne i USA har likevell god nok kontakt med TSW, slik at "empty wheels" kan borres opp etter ønske. Customwheelsdirect.com tok ikke noen merkostnad for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 4, 2007 Felgimport hadde som policy og ikke ta inn Holsten i Silver, kun Chrome. Ihvertfall var det svaret når jeg vurderte slike i vår. Er vel gjennom felgimport at Jon også har disse felgene, men tviler på at han selger slike til veil. 5400 + mva/stk! (8,5x20) ) Fikk samme svar jeg også. Trodde det var kundene som skulle bestemme hva de skal ha, ikke butikken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 4, 2007 de ble lissom litt dyre for meg altså =) Og som nevnt tidligere, vanskelig å finne vanlig sølvfarvet. Vil ikke ha crome felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 4, 2007 Felgimport hadde som policy og ikke ta inn Holsten i Silver, kun Chrome. Ihvertfall var det svaret når jeg vurderte slike i vår. Er vel gjennom felgimport at Jon også har disse felgene, men tviler på at han selger slike til veil. 5400 + mva/stk! (8,5x20) Kan som videre info også nevnes at 9,5x19 i 5x112 ikke kan skaffes gjennom felgimport og mange amerikanske nettbutikker. Et par av de virkelig store felgforhandlerne i USA har likevell god nok kontakt med TSW, slik at "empty wheels" kan borres opp etter ønske. Customwheelsdirect.com tok ikke noen merkostnad for dette. Har du noen erfaring med kjøp derfra? Customwheelsdirect.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 5, 2007 Har du noen erfaring med kjøp derfra? Customwheelsdirect.com Ikke personlig, men en kompis handlet derfra i sommer. Kort oppsummering: -fine tilbakemeldinger på spørsmål før kjøp -de ordnet frakt til norge (ikke så billig som jetcarrier, men rask levering) -meget bra oppfølging om hvordan bestillingen/sendingen lå ann etter betaling Jeg hadde heller ikke tenkt to ganger før jeg kjøpte noe der. Anbefales! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 5, 2007 Lurer inn et spm her jeg om Customwheelsdirect.com. Finner ikke helt ut hvordan en velger rett boltsirkel og innpress på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 5, 2007 Lurer inn et spm her jeg om Customwheelsdirect.com. Finner ikke helt ut hvordan en velger rett boltsirkel og innpress på felgene? http://www.customwheelsdirect.com/wheels_search/ Edit: var litt kjapp der gitt, mener at man kunne velge boltsirkel osv der tidligere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 8, 2007 http://www.customwheelsdirect.com/wheels_search/ Edit: var litt kjapp der gitt, mener at man kunne velge boltsirkel osv der tidligere. Finner ikke noe info om innpress jeg. Bare at det er til FWD biler, men blir liksom litt tynt det, spes når en ikke har så mangen mm å gå på. Er snakk om 8x18 på mk3. Er jo litt skummelt da å handle felger en ikke vet innpress på. Men er jo bare å sende en mail å høre da. Er bare litt pussig at dem ikke har dette på siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 8, 2007 Viss man bestiller disse fra USA; Hva tror dere prisen på disse i 18" sølv kommer på ferdig levert hjem til meg? De felgene er sjuke!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 8, 2007 Viss man bestiller disse fra USA; Hva tror dere prisen på disse i 18" sølv kommer på ferdig levert hjem til meg? De felgene er sjuke!!! Bare å handle her det....: http://www.customwheelsdirect.com/wheels_brand/wheel_detail.php?id=40538&dia=01&tire_size_id=384 fra 1500$ til 1800$ komplett med dekk avhengig av merket , så kommer jo frakt i tillegg og moms.... så da er det bare å regne dette ut.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 8, 2007 Er jo litt skummelt da å handle felger en ikke vet innpress på. Men er jo bare å sende en mail å høre da. Jeg vil tro at du får en henvendelse etter bestilling der de vil vite både innpress og boltsirkel du ønsker (selvsagt blant det som er å velge mellom fra produsent). Selve bestillingen på nettsiden inneholder jo ingen av disse parameterne. Aner ikke hvorfor de har gjort det slik. Mistenker likevell at det er fordi mange av de som kjøper felger på nettet ikke aner hva hverken innpress eller boltsirkel er, og at de får hjelp til å velge dette når de etter bestilling oppgir hva slags bil de har. De nye sidene til daekimporten.dk er jo ordnet slik at du finner felger ved å velge biltype først. Da kommer ikke alle tilgjengelige dimensjoner opp, og du må søke på MB SL for å finne de barske alternativene. Lettere for de som bare skal ha noen raffe felger til familiebilen, men et mareritt for oss som liker å lese specs. Mange felgprodusenter har jo egne hjemmesider der det er mulig å finne ut hva slags alternativer man har mtp på innpress/boltsirkel, men langt ifra alle. Når kompisen min skulle bestille Mandrus felger, fikk han etter bestilling spørsmål om hvilken type MB disse skulle på (Mandrus lager kun felger til MB). Siden disse skulle på en Opel, ga ikke svaret seg selv. Men utifra produktoversikten på Mandrus sine internettsider hadde kameraten min funnet ut hvilke innpress som ble levert. Siden han også visste hva som ville bli best på den aktuelle bilen, ble felgene bestillt med opplysninger etter hvilket innpress han ønsket. Hadde han hatt MB, ville det vært tilstrekkelig å oppgitt hva slags modell han hadde. Dette er også teoretisk. Skal man ha noe ektraordinært, er man ALLTID avhengig av å kunne endel selv. Konklusjonen blir at skal du kjøpe noe annet enn "trygge felger" må du helst vite akkuratt hva du skal ha. 8x18" på mk3 vil jeg tro krever bl.a at innpress er rimelig viktig for å få det på hvis bilen skal være tilstrekkelig lav uten at det subber. Da ville ikke jeg stolt på at gutta i statene fant fram felger med som skled rett på hvis det eneste de hadde å gå etter var at det var en mk3. Her må du som kunde gjøre researchen selv. Finner du ikke ut hvilke innpress/boltsirkler en felg blir levert i, send en mail! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 8, 2007 Bare å handle her det....: http://www.customwheelsdirect.com/wheels_brand/wheel_detail.php?id=40538&dia=01&tire_size_id=384 fra 1500$ til 1800$ komplett med dekk avhengig av merket , så kommer jo frakt i tillegg og moms.... så da er det bare å regne dette ut.... hvor mye kommer frakten på ca da? Jeg er helt blank på dette:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...