Grunninnstilling av klima??

Anbefalte innlegg

Har en Passat 3BG som virker som har noen servo'er på klimaanlegget som er litt ute av sync.

Har noen feilkoder som tilsier dette, samt at det høres ut som om noen av servoene driver å justerer seg etter oppstart...

Finnes det noen måte å grunninnstille klimaanlegget på? F.eks. via VAG COM (har orginal kabel: rolleyes )

Har jo sett at det er andre elektriske komponenter som kan "grunninstilles", men har ikke sett noe om klimaanlegg...: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan grunnstilles via vagcom ja. Gå inn på klimamenyen så ser du det nok fort

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel skrevet det i en to tre poster her tidligere så et kjapt søk skulle nok gi deg svar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel skrevet det i en to tre poster her tidligere så et kjapt søk skulle nok gi deg svar

Hmmmmm... prøvde å søke jeg, men fant ikke noe... Da må jeg prøve å lete bedre da, både her og i VAGCOM : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmm... prøvde å søke jeg, men fant ikke noe... Da må jeg prøve å lete bedre da, både her og i VAGCOM : rolleyes

Kanskje ikke hver gang søkefunksjonen funker utmerket her, men her har du i allefall tråden

Evt. prosedyren her:

1. Sjekk sikringer.

2. Inn på 08 AC/Heating

3. Les av feilminnet og slett feilkoder.

4. Velg så 04 Basic settings

5. Kanal 01, og bekreft

6. De aktuelle spjeldene beveger seg og lagrer posisjonene.

7. Displayet viser verdiene 0 0 0 0 ved endt grunninnstilling.

8. Les av feillager, og vips, ferdig!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må gjøre noe slikt på min egen bil!! Har en mistanke om noen servoer og spjeld som ikke går helt slik de skal.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må gjøre noe slikt på min egen bil!! Har en mistanke om noen servoer og spjeld som ikke går helt slik de skal.......

Greit å sjekke ut :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1. Sjekk sikringer.

2. Inn på 08 AC/Heating

3. Les av feilminnet og slett feilkoder.

4. Velg så 04 Basic settings

5. Kanal 01, og bekreft

6. De aktuelle spjeldene beveger seg og lagrer posisjonene.

7. Displayet viser verdiene 0 0 0 0 ved endt grunninnstilling.

8. Les av feillager, og vips, ferdig!

Tenkte å gjør det samme på min 03 Sharan men får bare følgende feilmelding på alle kanaler jeg har prøvd (opp til 20)... tips til hva som kan være galt?

attachment.php?attachmentid=83385&stc=1&

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du får not available så betyr det som regel at funksjonen ikke er støttet/tilgjengelig på den gruppen.

I andre sammenhenger så kreves det mange ganger login for at det skal være tilgjengelig, men vet ikke om det er tilfelle for basic settings.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.