#1 Skrevet November 28, 2007 Som topic sier så mistet vi reversjen da vi rygget opp en lengere bakke i kveld. Noen som har en ide om hva som kan ha skjedd? Er kassa gåen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2007 Er det tiptronickasse så er ikke det en umulighet nei dessverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2007 Nei det er en 1,9 tdi med manuell. Det kom ingen ulyd heller den bare sluttet og virke. Alle andre gir er normale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2007 Nei det er en 1,9 tdi med manuell. Det kom ingen ulyd heller den bare sluttet og virke. Alle andre gir er normale. Mener at læreren min snakka om et sånt problem. Kan høre med han på skolen i morgen. Hadde noen av tannhjula ryki eller noe sånt hadde du hørt det: rolleyes Men skal høre med læreren min i morgen. Jesper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2007 Ja det kom ingen lyd så det er vel rart om det er noe drev som har gått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2007 Høres mest ut som giroverføring som har sklidd ut på et eller annet vis.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2007 ja det er nok ikke umulig. Får sjekke det først da:) De som skjer nå er att gearstanga går mye lengere bak i reversjen en på de andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2007 Nok en vanlig feil fra VAG konsernet.. Dersom man rygger i bakke så mister noen av dreva tilførselen av olje, med påfølgende havari av girkasse.. Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2007 Har hørt noe om dette tidligere jeg også. Da er det vel bare og bytte kasse. Takker for alle svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 30, 2007 Nok en vanlig feil fra VAG konsernet..Dersom man rygger i bakke så mister noen av dreva tilførselen av olje, med påfølgende havari av girkasse.. Tom Rune Fysj. Ikke bra, da vet jeg hvertfall at det ikke skal rygges noe særlig langt. Man kan jo begynne å lure litt, hvor langt tenker de egentlig når de lager ting slik som de gjør? Men er vel bare profitt dem tenker som alle andre sikkert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2007 Fant ut det kompisen min som eier den passaten også tror jeg. Men det er vel heller ikke så vanlig og rygge flere km da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...