Corrado stoppa av politiet?

Anbefalte innlegg

Kom køyrande frå Haukeland mot Sentrum rundt klokka 18 i kveld, då eg plutseleg oppdagar iallfall ein politibil som står rett oppom vegen(trur det var ein sivil Volvo V70 der også). Er ikkje sikker på stadnamn i Bergen, men trur det heiter Kalfaret der dette skjedde (rett før ein passerar bomringen iallfall).

Då eg kom litt nærare ser eg politifolk som står og lyser inn i ein svart Corrado som står ved sida av politibilen. Meiner det sat folk i bilen òg... Men eg køyrde berre forbi, så eg fekk ikkje med meg så mykje detaljer.

 

Men eg vart litt nyskjerrig... Andre som veit noko? Klubb-bil kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det veit ikkje eg.. var mørkt og regnfullt, så det var vanskeleg å sjå noko.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det ikkje ein Corrado som vart stjelt for ei stund sida her i Bergen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det stemmer. Tenkte faktisk på det, men det er vel litt tvilsomt at den fortsatt driv å køyrer rundt i byen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

politiet hadde litt kontroller rundt omkring i går såg eg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åja, kan hende det var ein vanleg kontroll.. men der og då syntes eg det såg litt merkeleg ut for å vere ein normal kontroll. Kom nettopp frå jobb no...var mykje politi ute og køyrte i dag og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her sto det akkurat 7 politibilar utanfor døra.. :P

Men hadde ingenting med en Corrado å gjer då :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.