#1 Skrevet November 28, 2007 Hei har akkurat fått meg plasma skiver til bilen, jeg har aldri skrud dashen før og lurte på om noen kunne veilede meg litt. Vil ikke skru ut ting som ikke er nødvendig, som om noen hadde en fin oppskrift på dette så hadde det vært veldig fint. Dette er en audi 90 90 model. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 28, 2007 Skru ut det plastdekslet som er over rattstammen, 2 skruer som du kommer til fra undersiden. Løsne to skruer i nedkant av instrumentet. Ta ut instrumentet Koble fra ledninger. Montering i omvendt rekkefølge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 28, 2007 takk for fint svar var så lett ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2007 må vel ta av rattet også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...