#1 Skrevet November 28, 2007 Har et lite problem med 80 b4.. sikringen til radio og coupe lysen ryker hele tiden. Det skal jo være en 15amp sikring der, men den ryker hele tiden så tok eg en 30amp og det funket i 2 dager. så no ryker en 30amp sikring også.. Vet at det er sikkert mye som kan være gale, men elektro er ikke min sterke side: klø : Så eg håper noen som har noen svar sånn eg kan begynne ett sted hehe Mvh Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2007 Hørte om noen som hadde samme problemet, da var det hull i ledningen til hanskeromlyset slik at denne lå mot gods og kortsluttet. Det er meget sannsynlig at problemet ditt er i samme kategori 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 takker for svare.. For se på det og se vist eg finne ut av no.. Spyr når det skjer sånne ting.. Elektro er ikke mine greier. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2007 Hadde samme på min audi 80.. kontakten til lyset i hanskerommet som kortsluttet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...