#1 Skrevet September 8, 2004 Har tuningbox på min Bora. Lurer på om den får for lite luft. Kom til å tenke på at det jo finnes originale 150 Hk'ere. Vil en original luftfilter"kasse" til disse passe til min 115 Hk'er (AJN) ? Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg snakker om ?????????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 8, 2004 Jeg skjønte det om at bilen fikk for lite luft og det kan vi jo ikke ha noe av:D Hvis det er så enkelt er det vel bare å få tak i en orginalboks til og borre masse hull i hælvette, sånn at den får supa i seg mer luft?? Så har du jo en orginal liggende som er hel... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2004 Hehehe ! DET hadde jeg faktisk ikke tenkt på !! Vel, er det noen som vet om luftfilterkassen til TDI motorer med de tre ildrøde bokstavene passer i motorrommet til biler med bare to røde bokstaver (pumpedyse) ? Eller må mere skiftes ut også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Bernhard Reknes Vel, er det noen som vet om luftfilterkassen til TDI motorer med de tre ildrøde bokstavene passer i motorrommet til biler med bare to røde bokstaver (pumpedyse) ? Eller må mere skiftes ut også ? Regnet med at det var mange eksperter som visste noe om dette. Eller ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2004 Har ei original 1.8T kasse som ligger og slenger...med varmeskjold og alt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 24, 2004 Opprinnelig postet av Atle Dreier Har ei original 1.8T kasse som ligger og slenger...med varmeskjold og alt... Vil denne gi meg mere luft ? Passer den, tror du, med fester etc... Hvor mye skal du eventuelt ha for den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2004 Du har PM... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...