Anbefalte innlegg

Har tuningbox på min Bora. Lurer på om den får for lite luft. Kom til å tenke på at det jo finnes originale 150 Hk'ere. Vil en original luftfilter"kasse" til disse passe til min 115 Hk'er (AJN) ?

 

Noen som i det hele tatt skjønner hva jeg snakker om ?????????? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønte det om at bilen fikk for lite luft og det kan vi jo ikke ha noe av:D Hvis det er så enkelt er det vel bare å få tak i en orginalboks til og borre masse hull i hælvette, sånn at den får supa i seg mer luft?? Så har du jo en orginal liggende som er hel...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe ! DET hadde jeg faktisk ikke tenkt på !! :D

 

Vel, er det noen som vet om luftfilterkassen til TDI motorer med de tre ildrøde bokstavene passer i motorrommet til biler med bare to røde bokstaver (pumpedyse) ?

 

Eller må mere skiftes ut også ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bernhard Reknes

Vel, er det noen som vet om luftfilterkassen til TDI motorer med de tre ildrøde bokstavene passer i motorrommet til biler med bare to røde bokstaver (pumpedyse) ?

 

Eller må mere skiftes ut også ?

 

Regnet med at det var mange eksperter som visste noe om dette. Eller ? :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ei original 1.8T kasse som ligger og slenger...med varmeskjold og alt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Atle Dreier

Har ei original 1.8T kasse som ligger og slenger...med varmeskjold og alt...

 

Vil denne gi meg mere luft ? Passer den, tror du, med fester etc... Hvor mye skal du eventuelt ha for den ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.