#1 Skrevet November 29, 2007 Her en 90 quattro... Bråker veldig i varmeapparatet på den, det kommer og går. Må skru vifta av og på igjen så går det en liten stund og kjører jeg i en hump eller litt ruglete vei så kommer det igjen.. Noen som har vært borti det eller noen som kan hjelpe? Akkurat som det er noe som ligge bortpå vifta!?!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2007 Her en 90 quattro... Bråker veldig i varmeapparatet på den, det kommer og går. Må skru vifta av og på igjen så går det en liten stund og kjører jeg i en hump eller litt ruglete vei så kommer det igjen.. Noen som har vært borti det eller noen som kan hjelpe? Akkurat som det er noe som ligge bortpå vifta!?!! ta den ut, og smør den opp igjen evt om det er slik "lyd " du hører 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 standardfeil. en sprut wd 40 hjelper en stund 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2007 ok.. takk for hjelpa... Er det inn under hanskerommet det sitter? Høres sånn ut på lyden.. Bare ta vekk hanskerommet kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2007 Noen som vet hva jeg må skru sundt for å komme inn til varmeapparatet der jeg må smøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...