#1 Skrevet November 29, 2007 Vurderer å bytte fra manuell til digital klima på en golf vr6.Noen som har gjort dette? Må alt ledningsnett flyttes over eller?Andre komplikasjoner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2007 mye ledningsnett, rele`r halve varmeapparat kanalene må byttes og en del sensorer må settes inn. av med dashbord osv osv.. MYE jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 Hmmm.Dette med ledningsnett er det plugg inn eller er det mye skjøting?varmelanaler og slikt skal gå greit eneste ledningsnett jeg ikke er så glad i:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2007 Hmmm.Dette med ledningsnett er det plugg inn eller er det mye skjøting?varmelanaler og slikt skal gå greit eneste ledningsnett jeg ikke er så glad i:) vet ikke om dette er allt du trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2007 Takk skal du ha.Nå kan jeg samenligne litt med det som er der:) ellers er elektrisk min svake side.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...