#1 Skrevet November 29, 2007 ABS varselet i displayet på min 99 s4 lyser av og til, varierer på hvor ofte, noen som har noen tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2007 ABS varselet i displayet på min 99 s4 lyser av og til, varierer på hvor ofte, noen som har noen tips? det beste og det enkleste er å ta en feilkode avlesning på abs`n og ta det derifra så du slipper å sjekke alle abs sensorene:) En feilsjekk gir en god pekepinn på hva det kan være 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 Får høre med en med vag com kabel da:)gidder ikke betale 600 kr for noe som tar ti min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2007 Får høre med en med vag com kabel da:)gidder ikke betale 600 kr for noe som tar ti min! koster 250kr ca for en diagnose på møller:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 29, 2007 er sånn på a4'n til dama og den lyser når det blir fuktig eller blødt rindt føleren!.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 29, 2007 koster 250kr ca for en diagnose på møller:) bor litt langt fra møller verksted:P Men er heldigvis et par med vag com her i nærområdet:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2007 er sånn på a4'n til dama og den lyser når det blir fuktig eller blødt rindt føleren!.. Har faktisk vært ekstremt fuktig og mye regn her når den begynte og lyse, fikk feilmelding på turbotrykksventilen også samme dagen som abs lys begynte og vimse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...