#1 Skrevet November 29, 2007 Har en S4 2,2TQ 94 Model Har de siste 3 dager har små kjøring ala 1,2 km hver vei, Skulle i kveld starte bilen, den startet! MEN stoppet rett etterpå, forsøkte igjen, da startet den nesten, Nå starter den absolutt ikke i det hele tatt, Det er strøm og drivstoff på bilen. Hva kan dette komme av?, motoren går rundt når jeg prøver, men det skjer liksom ikke noe mer! Kan det være en startsperre feil? , jeg har prøvd å låse bilen, og låse den oppigjen, i håp om å nullstille alarm/startsperre, har også prøvd å koble fra batteriet i 2 min. Noen som har noen forslag i hvilken ende jeg skal starte å lete? -Glenn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2007 Har en S4 2,2TQ 94 Model Har de siste 3 dager har små kjøring ala 1,2 km hver vei, Skulle i kveld starte bilen, den startet! MEN stoppet rett etterpå, forsøkte igjen, da startet den nesten, Nå starter den absolutt ikke i det hele tatt, Det er strøm og drivstoff på bilen. Hva kan dette komme av?, motoren går rundt når jeg prøver, men det skjer liksom ikke noe mer! Kan det være en startsperre feil? , jeg har prøvd å låse bilen, og låse den oppigjen, i håp om å nullstille alarm/startsperre, har også prøvd å koble fra batteriet i 2 min. Noen som har noen forslag i hvilken ende jeg skal starte å lete? -Glenn Skru ut en plugg og sjekk om det kommer bensin der... Bensin og tenning.. 1 av 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 Du sier du har småkjørt bilen de siste dagene, motor vil nok gå på kaldstart så lenge som du sier du har kjørt den og vel så det.. Er ikke umulig den har blitt rå, hørest sånn, slik du beskriver oppførselen.. Ville prøvd å tatt ut alle pluggene, renset de, evt satt i nye.. Ole Kristian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...