#1 Skrevet November 29, 2007 En kollega av meg har en 2004 modell Touran der reklamasjonsretten (5 år) går ut i 2008. Han tok en slik "reklamasjonstidsutløpstest" for kr 1 700,- hos NAF. Uten at han mistenkte noen spesielle feil, fant NAF "reklamasjonsfeil" for 15 000 kroner som Møller måtte utbedre gratis Undertegnede har samme bil - gjett hvilken test vi skal ta før reklamasjonstiden går ut Mange av dere som har tatt slike tester? Hvilke feil fant de? Hvor i Bergen er det best å ta en slik test? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 HAr du mulighet ta det på NAF, de finner de mest utrolige feil du kan få dekket på garantien. Sparte meg for x antall lapper for noen år siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2007 Ingen dum ting det nei. Møller kan ta slike tester for deg selv også, men kan vel oppleves en smule inhabile da det kommer til dette. Beskylder selvsagt ikke Møller for å faktisk være slappe ved en slik kontroll, men kan tenke meg hva oppfatningen blant forumets medlemmer er. En annen ting: La ikke dette bli nok en tråd om Møllers udugelighet med egne merker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2007 En annen ting: La ikke dette bli nok en tråd om Møllers udugelighet med egne merker. Formålet med denne tråden er todelt: 1) informere folk om at en slik test kan være lur å ta.. 2) få litt info om hvilke feil som typisk dukker opp på en slik kontroll 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 30, 2008 Vi tok garantiutløpstesten hos NAF i Fyllingsdalen i dag De fant følgende: - sinkslipp på bakluke (denne visste jeg om) - sinkslipp på bakdører - defekte varmetråder i bakrute - defekt høyderegulering høyre nærlys - vannlekkasje og tilbørende mugg rundt gasspedal (denne visste jeg om) Betalte kr 1 890,- for testen + 490,- for 1 års NAF-medlemsskap. Det kostet 90,- mer enn å betale medlemsskapet og få det til medlemspris fremfor å betale full pris så da ble det NAF-medlemsskap på kjøpet. Da jeg hadde bilen hos Møller Drotningsvik på 90'-service for to måneder siden ba jeg dem skriftlig om å ta en GRUNDIG SJEKK av alt før reklamasjonsretten går ut. De nevnte ingenting om noe av dette.... Nå blir det ny tur til Møller, med papiret i hånden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...