Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at setevarmen på førerstolen er treg, bruker dobbelt så lag tid som passersjer stolen,det betyr vel at elementet ikke er defekt men tregt.. har en kompis med samme bil og samme syndrom... er dette vanlig på en A3 `97 modell?? hva kan gjøres for å få hurtige varme? .. vanskelig?.. pris..??

 

kjekt med god varme til vinteren..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har samme problem, får kun varme i ryggen. Varmetrådene ryker om du f.eks. setter kneet nedi setet for å hente noe baki. Om du har skinnseter er dette dyrt og vanskelig, men det finnes matter som du kan ettermontere uten å flå setene dine. Jeg valgte å ikke gjøre noe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Varmen i setene fungere, men på førersiden tar det dobbelt så lang tid...(veldig lang tid)

jeg har stoffseter hva er enkleste løsning?

kan trekket taes av uten å ødelegge noe?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

billigeste løsning er sannynligvis å ikke bry seg om det. :) Og kjøpe en sånn varmepute på bilxtra eller no.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

finnes rep sett til sånt.. som ikke dermed sagt ikke er så alt for dyrt.. men du må ha verktøy til og ta av setetrekk og sette det på igjen.. for at det skal bli strammet til på de riktige stedene osv. ellers ser det ut som det er kastet på setet etter du er ferdig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.