#1 Skrevet November 29, 2007 Brukt eller nytt spiller ingen rolle. Skulle enten hatt di som er på bilde (hel rød) eller sota. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2007 det der er vel v8 baklykter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2007 http://sites.internet.lu/folders/customautocraft/typeB2_80_90_4000.htm#BODY%20PARTS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2007 De på bildet ditt er nok fra en Audi V8, denne er litt bredere i hekken de må spittes på midten og limes sammen igjen. Dette er jo klart penest på disse bilene... Alternativt er jo å enten kjøpe slike lykter Thomas linker til og lakkere den plata som er rundt skiltet på 90'en i ønsket farge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2007 Ingen andre som selger slike? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2007 Titta på NBS.no nå Så di hadde V8 "styling" lykter. Men på bilde hadde di nøkkel hull i lykta litt på høre side. Får man di uten det og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2007 Titta på NBS.no nåSå di hadde V8 "styling" lykter. Men på bilde hadde di nøkkel hull i lykta litt på høre side. Får man di uten det og? Etter det jeg husker så gjør man ikke det desverre, eller: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2007 Brukt eller nytt spiller ingen rolle.Skulle enten hatt di som er på bilde (hel rød) eller sota. Er jo gamlebilen min jo , jeg kjøpte nye v8er lykter og kappa dem, i hullet til låsen limte jeg bare inn et audi merke fra en nøkkelring fra innsiden, låsen på bagasjelokket er sveisa igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2007 V8 lykter fås ikke uten hullet til låsen. Jeg har limet igjen med en bit fra en annen lykt. Bilen får et rått bakparti med disse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 30, 2007 Hvis man er gjerrig, kan man skaffe et sett vanlige baklykter fra en Audi 100, og lakke disse med rød baklys-lakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...