#1 Skrevet November 30, 2007 Jeg må bytte temp.måleren min da den har tatt kvelden, men lurer fælt på hvor stor jobb dette er?? må jeg demontere hele dashen eller? noen som har gjort dette før, og kan skrive en kjapp "bruksanvisning",? sleng gjerne med bilder og, hvis noen har! på forhånd takk for hjelpen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2007 Er ikke så vanskelig å fikse det: http://www.nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1272/a1272.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2007 Skal vi se: -Senk rattet i laveste posisjon -Skru av "listen" som går like under instrumentpanelet(den har 2/3 skruer i underkant) -Skru ut 3/4 skruer(mener jeg) som fester instrumenthuset i dash'n(disse ser du når listen er fjernet) -Dekk til rattstammen med en duk(for å unngå riper når du tar ut selve instrumenthuset) -Demonter stikk/pæreholdere FØR du napper ut huset(litt vrient å kommer til, men det fikser du) Ang tempmåleren så er vel dette som regel bare en lysdiode som er gåen og der må det loddes inn ny. Som et tips, så bytt alle pærene i instrumentet i samme slengen (enkelte av disse har en lei tendens til å ryke når man tar det ut) Det var vel det jeg husker fra sist gang jeg gjorde det:) Se mer info her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2007 det så jo mye lettere ut enn hva jeg hadde forespeilet meg! takker for all hjelp! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2007 PS: Noen av pluggene har en låsebøyle som må trekkes litt ut før du får løs pluggen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...